maandag 10 mei 2010

~Nieuwe oude laarzen~

Ik heb eindelijk nieuwe laarzen....
het mocht even duren maar ja dan heb je ook wat.
Gewinkeld uit mijn eigen kast.
Vintage laarzen,
echte.
Ze gaan al zo'n 10 jaar mee,
niet aldoor gedragen maar wel oud dus.
Dat komt zo,
in 2002 ben ik gescheiden en toen begon het grote(en vooral verplichte)consuminderen. Nu wou ik er natuurlijk evengoed wel goed bijlopen dus kocht ik toen tweedehands laarzen van de marktplaats voor 20 euro. Ze waren nog nooit belopen, het was een miskoop geweest voor de dame voor mij. Maar het waren wel van die dure, die ik zelf nooit kon kopen. Blijkbaar was het haar niet zoveel waard dus ik kreeg ze bijna in mijn schoot geworpen. Bedenk dat er zo'n 6 euro verzendkosten bijzaten,was ik echt goedkoop uit.
Ze waren okergeel,
niet echt mijn kleur maar ow wat vond ik ze toch leuk.....ik heb ze met veel plezier twee winters gedragen(ze liepen heerlijk) en toen verdwenen ze in de kast. Ik was de kleur zat en had ook eigenlijk geen zin meer in laarzen. Ik kocht een paar dr Martens bij de kringloop voor 3,50 en deed die aan.(leven ook nog steeds trouwens) In 2006 had ik even tijdelijk werk en kocht toen NIEUWE laarzen. Ik heb ze van de week in de vuilnisbak gegooit,ze waren echt helemaal op. Tot op de draad versleten.

En toen kwam ik ze weer tegen....mijn okergele laarzen......toch wel leuk,maar ja die kleur...past nergens bij. Dus zocht ik mijn schoenenpoets en kwam verf tegen, eigenlijk voor suède maar ala ik ben gaan verven. Het moest zwart worden maar oooo het is vele malen mooier. Ze zijn heel donker brons!!!!
En zo komt het dat ik nu nieuwe laarzen heb.
ECHTE VINTAGE weet je wel!
Kostte me niet meer dan een beetje moeite.
Ik ben super blij!
Zo heb ik maar mooi een 100 euro verdiend van de week.(of uitgespaard,net hoe je het wil zien)
En ben ik nog hardstikke hip ook!
~


Geen opmerkingen:

Een reactie posten