maandag 14 juni 2010

~Ik let op de kleintjes bij AH~

Vandaag op en hol en draf boodschappen gedaan. Bij de Lidl, karretje vol en op naar de kassa. Alles op de band en ja hoor...pasje weg. Ik schrok niet eens, dat niet, maar lastig was het wel. Ik heb alles maar teruggebracht, want zo viel er niks te kopen natuurlijk. Eerst maar op zoek naar het pasje. En dan terug....

Het pasje lag in de auto, maar ik had in ene zo iets van" we gaan naar de AH," Geen logische gedachte nu, want ik moet extra zuinig doen deze maand. Maar ala, op naar de AH. En wat schertst mijn verbazing, dat ik daar goedkoper uit was. Dat is toch ook wat, voor een dure winkel. Ik bedoel maar.....Affin, het komt er in het kort op neer dat bepaalde artikelen wel erg veel goedkoper zijn(welliswaar euroshopper, maar dat kan niks schelen) Ik moest er toch wezen, de Lidl heeft geen hagels voor mij. Wist u dat de salami een cent goedkoper is per pakje en de ham zelfs 22 centen? Wist u dat de beschuit 6 centen goedkoper is en de maandverbandjes zelfs 49 centen? Tel daarbij de frisdrank op en je komt toch tot een behoorlijke besparing. Ongelofelijk ? Ik ben dit keer op deze artikelen samen wel 2,01 euro goedkoper uit.(ik had 3 beschuitrollen, 2 maandverband en twee frisdrank, voor het geval u zich afvraagt of ik wel rekenen kan) Jaha, dat had u niet gedacht .

Ik dus ook niet!

Ik ben later wel nog naar de Lidl geweest voor popcorn en marsen...daar zijn ze bij de AH weer veel duurder mee. De popcorn was 1,99(300 gram,dus grote emmer) en de mars 1.29(ipv 2,19 maar oké het papiertje is anders...) Dat was nog een besparing van 90 cent en van de popcorn weet ik het niet. Dat heb ik niet gezien in de AH. Als ik gok zal het zeker 1 euro schelen.
We tellen alles bij elkaar en dan kom ik op een mooi bedrag van 3,91 euro. Zo .....dat is mooi F8,60.

Dat bedoel ik dus!!!!!

~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten