zaterdag 24 juli 2010

~All kinds Of Everything~

Ik stond op het punt om een blog vol verdriet te schrijven,
maar ik doe het niet!
Vandaag ga ik kiezen voor genieten!
Vandaag ga ik de zon ten volle laten schijnen in mijn hart.
Vandaag ga ik heel hard zingen en dromen en geloven dat het allemaal wel goed gaat komen.
Vandaag ga ik blij zijn!
Dat is mijn doel voor deze dag.
Ik ga de vermoeidheid van dagen niet kunnen slapen en benauwd zijn gewoon wissen uit mijn hoofd en lijf. Ik droog de tranen voor nu en ik ga een lach op mijn gezicht maken. Dat ga ik doen.

En als ik dan toch bezig ben:
Ik ga de zon in mijn hart door haar deuren en ramen naar buiten laten stralen. Dan kan iedereen ervan meegenieten. Vandaag wordt een geweldige dag!
En om dat te bekrachtigen nu even een liedje wat ik al vanaf mijn derde helemaal te wows vind.

Dana-All kinds of everything(1970)

enjoy!

~


Geen opmerkingen:

Een reactie posten