zondag 6 februari 2011

~Dankbaar~

"Bye dear" by Bibje

Ik had willen vertellen over de gebeden die voor mij opgedragen worden, van de healing die ik ontvang, van de tranen die weggespoeld worden door Gods genade, van de bevrijding van zoveel zware lasten....Maar ik weet niet hoe, ik heb geen woorden die de lading dekken.
Ik ben zo overweldigd door alle hulp, door de liefdevolle bediening, door de zegeningen die ik maar blijf ontvangen....Ik ben overweldigd door zoveel genade.

Is dit wat jij (Wim) bedoelde toen je zei dat ik beloond zou worden voor mijn onvoorwaardelijk geven van liefde en aandacht al die jaren?
Is het nu dan zover?
Heeft God mij nu in zijn handen genomen,
en mag ik dan nu eindelijk de rust gaan ervaren van thuiskomen?

____________________________________


I wanted to tel about the prayers that are prayed on my behalf. The healing I recieve, the tears that are washed away by Gods grace, the liberation of so many heavy loads..... But I do not know how, I have no words for it. I a so overwhelmed by al the help, by the loving ministry, the blessings I keep recieving....I am overwhelmed by so much grace.

Is this what you (Wim) meant when you said I would be rewarded for giving my unconditional love and attention al these years?
Has it finaly come?
Has God taken me in his hands now,
and can I finally come to experience the peace of home?

~















Geen opmerkingen:

Een reactie posten