dinsdag 26 april 2011

Pinksterblommetje met Pasen








De dag na Paas,
Drie dagen alleen geweest, drie dagen stilte,drie dagen werken aan mijn Blog.Ik heb duizenden pogingen gedaan om mijn Blog te verfraaien en vooral(zoals het een goed consuminderaar betaamd)te versimpelen. Weg met alle tierlanteinen. Weg met alle drukke kleuren. Het resultaat mag er wezen dacht ik zo.


Verder geen nieuws, alleen een mooi plaatje van een pinksterblommetje wat onder de trampoline groeit. Zomaar aan komen waaien. Mooi voorbeeld van hoe ik mijn tuin wil laten groeien. Volgend jaar staan er dus pinksterblommetjes en fluitekruid en guldenroede en madeliefjes,paardebloemen, judaspenning,vergeetmenietjes, robbertskruid, klein kaasjeskruid, paarsedovenetel,wolfsmel,vrouwenmantelmaagdenpalm,stinkende gouwe,muurpeper, barbarakruid,kleefkruid,zevenblad,herderstasje,gewone spurrie,vogelmuur,hondsroos en hop in de tuin. Dat het meeste door tuinliefhebbers als ordinair onkruid wordt gezien deert me niks. het bloeit allemaal en het is allemaal uit zichzelf opgekomen. Oftewel, het doet het hier uitstekend. Over een paar jaar zal je zien hoe mooi mijn eetbare bostuin is geworden. Uitendelijk is het met een tuin net als met een mens, het moet groeien om tot boei te kunnen komen!

1 opmerking:

  1. Heerlijk zo'n tuin! Wij hebben vooral heel veel steen in ons postzegeltuintje....

    BeantwoordenVerwijderen