woensdag 9 mei 2012

ik wil.....















Ik wil dat de morgenstond voelt als de allergrootste belofte,

het zonnegloren als de kus van God,
mijn dag als een geurende tuin in de zon,
de avondschemer als een warme deken,
en mijn nacht als een hartverwarmend plot.

Ik wil dat mijn scheppen voelt als de grootste beloning,
mijn inspiratie als vleugels op de wind,
mijn creativiteit als een eeuwig durende bron,
de kleuren op mijn doek als een schitterende regenboog,
en de liefkozende beelden die ik schep als troost en bemoediging  voor velen.

Ik wil dat mijn wezen zo lieflijk is als een vlinder,
mijn hart zo warm als de zonnestralen op een zomerse dag,
mijn ogen poelen van onvoorwaardelijke liefde,
ik wil dat mijn armen vreugde, troost en bescherming  bieden,
dat mijn stem is als streling van de ziel,
mijn lach klinkt als klankschalen  in de wind
en mijn in schoot de hoop van nieuw.

Ik wil dat liefde is als de bloesem aan de bomen,
teder, teer, lieflijk, zacht, eeuwig jong en onsterfelijk,
als een dans op hemelse muziek.

Ik wil dat hoop voelt als was alles mogelijk,
en dat mijn dromen tot het oneindige mogen gaan,
dat mijn hart reikt tot in de hemel,vol van  liefde voor al wat is.
Ik wil dat vrede is wat ik voor altijd mag voelen en delen,
ik wil mijn vrijheid voelen als het vliegen op de wolken,lopen over water,
eindeloos zweven in de lucht.......
zo wil ik dat mijn leven is.
~

geinspireerd door:
http://www.daniellelaporte.com/the-burning-question-series/








Geen opmerkingen:

Een reactie posten