dinsdag 18 september 2012




(¯`v´¯)♥
.`•.¸.•´ ¸.•´ (♥ ¸.•´ (¸.♥ •´ .¸.♥


Zware stem, aangename stem, door de telefoon,
ik dacht aan vroeger, zo bekend, zo gewoon,
maar komt nooit meer terug……………

Een week geen internet gehad, we dachten eerst de modem. Kreeg en spik splinter nieuwe, maar nee, dat was het dus niet. Ergens onderweg naar hier ging het mis. Dus moest er een monteur aan te pas komen. Het duurde allemaal even. Maar na een volle week was het dan zover. De monteur belde op!
Ik was helemaal verrast van zijn stem, het klonk me zo bekend in de oren, zo’n zware sonore stem.

Ik dacht aan mijn vader, het voelde warm, aangenaam en ik voelde me omhuld, zo ineens, door die stem. Ben er nog steeds van in de wolken en herinner me weer van alles, vroeger. Het komt nooit meer terug, maar de stem, die stem, die maakte dat het even heel dichtbij kwam.

Het internet is inmiddels ook herstelt :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten