vrijdag 23 november 2012

Heb ik dat nou


Raamhartje






Hele middag bezig geweest met zoeken naar blogsters die ik kon nomineren voor de Liebster Award en wat denk je?  Pief paf poef weg blogpost. Met 1 druk op de knop, een beetje onhandig gaan zitten en het vallen van mijn muis. ZUCHT......heb ik dat nou.
Moet ik weer op nieuw, en ook al de vragen zijn weg natuurlijk, gaat weer lekker Bibje.
Daarom doe ik maar eens iets heel anders, ik zoek niet, neehee, ik maak er een give away van. Ieder die hier leest en nog geen 200 volgers heeft, en zin heeft om onderstaande vragen te beantwoorden naast een introductie van 11 punten van zichzelf, die mag zichzelf of een ander, nomineren!!!!!!

Dan zijn dit de voorwaarden;
Wanneer je de award krijgt mag je het volgende doen
1- 11 dingen over jezelf vertellen, een soort van introductie dus.
2-de 11 vragen die ik heb verzonnen beantwoorden
3-zelf 11 vragen verzinnen/bijeen sprokkelen/stelen
4-op de een of andere manier 11 blogsters verzamelen om de award aan te geven, en dit hen te laten
   weten.

Dussssssss
Kom maar op!

Zijn dit de vragen:
1Wat is het beste boek dat je ooit hebt gelezen?
2 Welke woorden doen je hart zingen?
3 Waar word je blij van?
4 Wat is heel belangrijk voor je?
5 Wat wil er in jou nog tot bloei komen?
6 Waar zou je ooit nog eens heen willen gaan?
7 Wie mis je en zou je nog eens terug willen zien?
8 Hoe ziet een perfecte dag er voor jou uit?
9 Wie of wat heb jij laten glippen in je leven?
10 Wat staat er nog op jouw verlanglijstje van het leven?
11 Wat is het mooiste wat je ooit geschonken hebt?

(¯`v´¯) ♥
`*.¸.*.♥.✿´´¯`•.¸⁀°♡ ♥ .¸¸.•´¯`•♥•´¯`•.¸¸.


2 opmerkingen:

  1. Slim gedaan! Ben benieuwd of je zo aan elf komt. Nou ja, en anders niet toch!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het blijft vooralsnog erg stil hahahaha
      maar ja, wat wil je ook met die Awardstorm van de afgelopentijd ;)

      Verwijderen