woensdag 26 februari 2014

Een kastje per dag

Ze heeft haar  kast opgeruimd. Kleding die ze niet meer aan doet er uit  gehaald, planken vervangen voor de hangstang en vervolgens bij mij de lege hangertjes uit de kast geplukt." Daar hing niks op mam", werd mij medegedeeld, die kon ik wel missen dus.
Dat ik een aantal dingen, die op die hangertjes hangen, in de was heb, had ze nog even niet aan gedacht. Nou ja, hangertjes kosten niet zoveel geld. Die halen we dus nieuw.
Dat ze regelmatig kleding uit mijn kast haalt vind ik toch wat minder hoor. Winkelen in mijn kast. Niet dat ze dat niet mag, hoor. Maar ze pakt wel iedere keer net mijn lievelingskleding eruit. En dan trekt ze het aan om het vervolgens nog wekenlang op de grond van haar kamer te laten dweilen terwijl ik me dan afvraag waar mijn shirt toch gebleven is.
Ik doe het ook iedere keer weer :(
Dat , mezelf afvragen. Best stom eigenlijk wel, want ik zou nu toch wel eens beter moeten weten. En haar kleding kan ik dus echt niet meer aan, dus terugwinkelen heeft geen enkele zin. Die tijd is geweest. Voorbij, over, klaar.....daarom moet ze wel mijn lievelingskleren laten hangen hoor!
Gelukkig is onze smaak nog niet helemaal hetzelfde....zij houdt niet van bloemetjesjurken en wollen truien. Maar wel van mijn T-shirts en mijn zilveren ballerina's. Die laatsten zijn mijn super-lievelings-schoenen voor de zomer. Echt, daar mag ze niet op lopen zonder eerst heel hard gebedeld te hebben en dan nog!!!!!
Afijn
Ze is dus ongeveer aan het opruimen. Een kastje per dag. Rustig aan, zo blijft ze gemotiveerd. Elke verandering begint met 1 kastje haha
Dappere meid!


Waar Zoon een tijdje terug alles al weg deed, en nog troep weet te maken, begint zij nu. Ze gaat een nieuwe fase is. Kinderspulletjes worden weggedaan, en er wordt ruimte gemaakt voor tienerspul. Ze wil nml een representatieve kamer hebben. Om haar Vlogs in op te nemen. Daarom dus.
Aan mij de schone zaak het spul van de hand te doen op de marktplaats.
Van de centjes kopen we dan mooie spulletjes voor haar kamer.
Ga ik nu snel op zoek naar het Ikea wandbureautje.




;

Geen opmerkingen:

Een reactie posten