zaterdag 16 januari 2016

Zwijmelen op Zaterdag

Ik was het bijna vergeten zeg. Het is alweer zaterdag, en ik heb de hele week wel een beetje geschreven hoor, maar man o man wat een depri-gedoe. Niet echt fijn om te lezen. Ik ben er er helemaal doorheen geweest, omdat ik ipv meer minder ging plassen op de medicatie. Nu op weg naar woensdag begint de stress alweer door mijn keel te gieren met die lange reis in het vooruitzicht. Zitten in de trein kan ik als de beste hoor, maar dat wandelen. Zoon gaat gelukkig mee. Alleen zou het me niet lukken. Eigenlijk zou een booster nu wel wat wezen pffff
Afijn,
ik besloot dus dat ik dat stukje maar even niet ga gebruiken.

Mijn bijdrage. Uit Merry Christmas Mr Lawrence
Ik heb de film nooit gezien, er zat voor mij teveel geweld in en dat kon ik toen ook al niet erg goed verdragen. Vriendin vertelde hoe in een scene een soldaat uit angst zijn tong doorbeet en er in stikte. Dat was genoeg voor mij om de hele film te vermijden als de pest ;)
De muziek vond ik wel erg mooi! Daarom dus.
Sakamoto, die hier Yonoi speelt, schreef ook de muziek voor de film. Later zou hij ook de muziek voor The Last Emperor schrijven.
Ik heb voor de liefhebber ook nog even de trailer van de film toegevoegd.  https://nl.wikipedia.org/wiki/Merry_Christmas,_Mr._Lawrence 

op de valreep dus ENJOY!
*´¨)
¸.•´¸.•*´¨)
(¸.•´ ★ *¨*•.¸¸.. ★Fijn weekend*¨*•.¸¸.. ★*¨*•.¸¸.. ★*¨*•.¸


9 opmerkingen:

  1. De muziek maakt me niet vrolijk en films met geweld schuw ik eigenlijk. Evengoed wens ik je heel veel sterkte woensdag. Ik stuur je vleugels en goede moed.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van deze muziek worden wij niet echt vrolijk. Wel plezant dat je ook even aandacht besteed hebt aan Bowie. Voor a.s. woensdag wensen we je heel veel sterkte. Als we in de buurt hadden gewoond, had één van ons twee je wel even weggebracht en ook weer opgehaald.
    Lieve groeten van ons en hou je haaks.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die film was van de week op tv als eerbetoon, maar kan ook slecht tegen gruwelijkheden, dus die liet ik voorbij gaan.
    Is het een optie een (trein) taxi te nemen om wat minder te wandelen na de treinreis?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ondanks dat ik een groot fan van David Bowie ben, heb ik maar een klein stukje van de film Mr Lawrence gezien. Ik vond 'm te gruwelijk.
    Veel sterkte voor woensdag!
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik voel ook geen enkele zin om deze film te gaan kijken.
    Ik wens je heel veel sterkte toe voor volgende week.
    Je hebt het niet makkelijk :-(.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel veel sterkte woensdaqg. Ik denk aan je. Lief dat Zoon meegaat.Ik hou niet zo van gruwelijke dingen, dus ik heb het maar overgeslagen. Sorry......

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Forbidden colours is een prachtig nummer.. De film heb ik slechts deels gezien. Zoals zo veel films trouwens.

    Sterkte woensdag. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo,

    U bent op zoek naar een goed aanbod om uw bedrijf te verjongen of bent op zoek naar een lening om uw huis te bemachtigen. We kunnen u deze lening verstrekken voor al uw verzoeken, neem contact met mij op per e-mail:
    E-mail: Rolandgadner@outlook.de
    Bestandsnummer: +33784505888

    BeantwoordenVerwijderen