dinsdag 22 december 2009

lekker kliederen dus......






Het wil even niet vlotten met mij,
de vakantie is begonnen en ik hang maar wat rond, in pyama en op geitenwollensokken. Helemaal aan het cocoonen. Het is koud en nat buiten en binnen is het een troep, maar ik heb nergens echt zin in nu. De tv staat de brallen , veel te luid en ik ik ik ik ik weet het even niet meer. Ik ben helemaal mijn ritme kwijt. Vreselijk zo'n eerste week. Pas over een dag of wat weet ik het weer en als het dan eenmaal weer gesmeerd gaat is het alweer voorbij.

PFFFFFFFFFFFF

Had ik vorige week nog zulke goede voornemens, liggen die nu in de prullenbak. Wat ik wel gedaan heb is al twee dagen art-journals maken.....oftewel, een stukje getekend/geschilderd in mijn ongeveer dagboek. Mijn echte dagboek bewaar ik voor intieme gesprekken met mijzelf, die ga ik niet opsieren en dan tentoonstellen hoor. En bovenstaande is het resultaat inmiddels....

Leuk hè?

Ik heb bewust niet iets moois willen maken,het gaat om het doen,en verpesten mag dus ook,alles mag,uitproberen dus, knippen plakken schilderen tekenen en schrijven......was wel even heerlijk om gewoon weer eens te doen en nergens over na te denken.
Valt me wel op dat ik als eerste naar oranje greep,
niks nakkes winterplaatjes....het is wel duidelijk dat ik smacht naar de lente en de zomer.Het mag nog even duren voordat dat zover is maar erover art-journalen mag natuurlijk altijd toch? Ik had ook zulke mooie voorbeelden gezien, echt,daar gaan je vingers van jeuken, kijk maar eens met me mee hier;http://www.marmod.nl/?p=2928
of deze,een hele serie filmpjes ....zo leuk;http://www.youtube.com/watch?v=k6UDgCc6-XY&feature=relatedhttp://www.youtube.com/watch?v=MrSofTNZwz0&feature=related
Dat wil ik ook,
dat ga ik ook doen,
ik wil ook zulke mooie dingen maken,
en tot die tijd ga ik lekker kliederen en experimenteren. Gewoon voor de leuk, Voor het lekker bezig zijn. Voor het net als toen ik klein was gevoel, toen ik uren kon teutelen met pen en papier, en toen ik het gewoon deed en er niet over nadacht, waar is dat meisje toch gebleven?
Nou hier dus,
ze is er weer, en ik heb er zin in!!!!!!!!
~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten