zondag 22 augustus 2010

~Dwaalde wat af.....~

http://www.defulltimewerkendemoeder.nl/home/wp-content/uploads/2010/08/groeien.jpg

Alles wat je aandacht geeft groeit schreef ik de vorige keer.......
Ja inderdaad,
ik geef aandacht aan alles wat ik niet wil en alles wat ik wel wil en alles er tussen in. En ondertussen geef ik geen aandacht aan dat waar ik eigenlijk mijn aandacht zou geven. Nml mijn PLAN ! Eigenlijk schuif ik dat voor me uit.....negeer het zelfs een beetje. Praat er wel over hoor maar dat is het dan ook wel zo'n beetje. Op de een of andere manier kom ik maar niet echt tot actie.
Nee, erger nog. Ik doe heel andere dingen.
Ik bedacht waar ik mijn schilderijen op canvas kon laten drukken en dwaalde op Internet. Vond bedrijven die posters en kaarten drukten, dwaalde nog meer af. Vond een bedrijf wat tassen drukte met afbeeldingen van foto's. Zo zat ik in ene een hele middag een andere doelgroep te onderzoeken. Nml de doelgroep van de kunstliefhebbers. Ik bedacht hoe ik die doelgroep beter kon bereiken door naast mijn originelen ook reproducties aan te bieden en deze dan gewoon als standaard op te nemen in mijn collectie. Dat ze ook een keuze hebben voor reproductie op posters/ kaarten/tassen en canvas. Dat ik dan mijn prijzen laag kon houden en toch wat erop verdienen. Zo zat ik te mijmeren. En te zoeken naar wegen om dat voor elkaar te krijgen. Ik heb immers de collectie al. Ik hoef ze alleen maar goed te digitaliseren en hoppa.....de kassa kan rinkelen.....
Hier ging dus mijn aandacht naar uit.

Vraag me toch af waarom dat zo is.
Waarom ik het ene zeg en het ander doe.
Zou een goede zijn voor een NEI sessie.
Kan ik mijn onbewuste motieven achterhalen.
Misschien maakt het iets uit.
Of niet.....dat kan net zo goed.
Feit is wel dat ik dus nog immer niet aan dat PLAN ben begonnen.

_____________________________________________

Everything you pay your attention to grows, I wrote the last time....
Yes indeed.
I give attention to everything I did not want and want to do, I did want and everthing in between. In the meantime I do not give attention to that what I want to give attention to. Namely my PLAN. Actually I shove it in front of me.....ignore it even a little. I do talk about it, but that's about all I do. In one way or another I do not really take action. No even worse, I do different things!
I thought about printing my paintings on canvas, so I wandered the internet. Searching for companies that print posters and cards ,and I wandered a little further. Found a company that even printed pictures on shopping bags, So suddenly I was researching another target groop the whole afternoon. Namely the audience of art lovers. I thought about how I could reach out better than I do already and had the idea to offer reproductions next to my Originals. To have that as a standard item in my collection. The option of posters, cards, bags and reproductions on canvas. I could sell them a lot cheeper than the originals so i could reach a bigger public. I could actually earn some money here.......So i sat musing. Finding ways to pull it of. I have already my collection, i only need to digitalise it....and wham....the cash register can ring.
So here was my attention focussed on.

I wonder why,
why I want one thing and do the other.
Would be a good one for a NEI sesion.
Mabey i can retrieve my unconsious motives.
Perhaps it matters.
Or not....could also be the case.
Fact is, I still did not start with my PLAN.

~

mijn bijdrage voor mams@work

Geen opmerkingen:

Een reactie posten