woensdag 18 augustus 2010

~Mijn bijdrage aan mams@work*~


Vroeger, toen ik nog een klein meisje was had ik twee dingen waar ik heel zeker van was. Ik zou nooit trouwen en ik werd edelsmit! Het eerste heb ik vrij lang volgehouden,maar op mijn 32ste ging ik dan toch voor de bijl om op mijn 35ste alweer te scheiden. De tweede is nooit uitgekomen. Ik ging tekenende, schilderende en schrijvende heen! Studeerde tekenen en geschiedenis aan de NLO en haalde uiteindelijk mijn akte voor docente geschiedenis. Om daarna 9 jaar lang een bevlogen gs/ak lerares te zijn. Ik hield van mijn vak en ik hield van de leerlingen. Toch elk jaar rond de voorjaarsvakantie was ik op en vroeg ik me vertwijfeld af of ik niet beter iets anders kon gaan doen. Ik wist alleen niet wat…….

Man, kindjes, nare scheiding, lange nasleep, ziekte en zeer, en dood van mijn ouders later, en nu weet ik het eigenlijk nog steeds niet. Ik heb mezelf geschoold in Reiki, NEI, Bach, aromatherapie, kristaltherapie, kleurentherapie, magnetiseren, aura/chakra healing, Quantum Touch. Ik hoef nog maar 1 cursus om een praktijk te kunnen starten. Maar na de dood van mijn ouders heb ik er geen zin meer in. Ik ben mijn dromen voor de tweede keer verloren lijkt wel.

*http://www.defulltimewerkendemoeder.nl/home/2010/08/17/dromen/

________________________________________


When I was a little girl, I had two things I was very sure of. I would NEVER marry and I would be a goldsmith. The first I have long sustained but when I was 32 I did marry to be divorced at 35. The second i never made. I painted, drew and wrote my days away. I studied art and history at the teacher-training-academie and got my Bachelor in history in the end. The next 9 years I was a passionate teachter. I loved my job and I loved the students. Yet every year around springbreak I was exausted. Asking myself if this was the job for me. I just didn't know what else to do .

Man , kids, nasty divorce, long aftermath, illnes and pain an death of my parents later, I still don't know what I want. I studied Reiki, NEI, Bach, Colortherapie,Cristaltherapie, Aromatherapie, Healing chakra and aura, Quantum Touch . I only need one course to start my own practice. But ater the death of both my parents I don't want to anymore....it feels like I have lost my dreams again.

~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten