zaterdag 4 januari 2014

Zwijmelen op Zaterdag: Happy New Year

werkplek op tafel
Het jaar is alweer 4 dagen oud,
en in die 4 dagen ben ik lui geweest. Heb ik veel geslapen en ben ik vandaag pas voor het eerst weer creatief geweest.
Het zat al een tijdje in de planning hoor. Ik zou eigenlijk nieuwjaarsdag daarvoor gebruiken. Een soort van nieuwe traditie maken. Alleen was ik wel errug moe. Het had tot vroeg in de morgen geduurd voordat het knallen hier echt helemaal voorbij was. En ik lag onrustig en hyper in bed naar het plafon te staren. Tjah en wat doe je dan....dan slaap je uit, langer dan lang!!!! Om vervolgens moe en uitgerafeld, niet creatief te zijn, maar kater te hebben van de lange nacht ervoor. En ik had nog wel niet gefeest en al helemaal niet gedronken. Gebrek aan slaap is niet bevorderlijk.

lekker bezig
Dag erna nog steeds niet joepie en nog steeds moe. Twee misselijke kinderen in huis. Zelf ook niet al te jofel. Dag daarna(gisteren, dat was dus vanmiddag) na lang slapen eindelijk dat gevoel van JA IK HEB ER NU ZIN IN!!!!

Dusssss
uit de kast kwamen de spullen, de tafel werd mijn werkplek, muziekje aan, dochter ernaast met haar spulletjes. Klets, kwebbel,babbel, praatjes. Beetje zingen , beetje giechelen maar vooral als een speer aan het werk. Helemaal in de flow zaten we. Ik plakte, schilderde, tekende en bedacht tot ik misselijk was van de honger, een droge mond had van de dorst, en het bijna donker was.
Ik was helemaal gelukkig!

tussenstandje ;)
Dit was wat er al een tijdje in mij zat te borrelen. Ik heb nu 5 mini-schilderijtjes gemaakt( 10-10 cm groot) en er staan er nog 6 te wachten om uitgewerkt te worden. Daarvan heb ik alleen nog maar de basis gelegd. Morgen weer verder. Ik heb er nu al zin in.


En dit zijn ze dan:
Picture Poems Valentine- Bibje 2014


En dit zijn de volgende waar ik mee bezig ga.
 

12 opmerkingen:

  1. Heerlijke muziek van Taylor Swift, met een lief filmpje erbij.
    Je bent lekker in de weer geweest met die leuke schilderijtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. laat 2014 veel van deze flow voor je meenemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zalige zwijmel en wat een creativiteit. Wow!
    Ik wens jullie een prachtig jaar vol met dit soort momenten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het duurde even maar toen zat je er dan ook helemaal in, mooie muziek erbij en creƫren maar. Mooi hoor. Wens je een prachtig jaar toe vol in de flow.

    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooi nummer van Taylor.En heerlijk lijkt me dat om zo creatief te zijn ,ik heb er de rust nog niet echt voor.Ik wens je een mooi en creatief jaar!
    Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk :-) datdoet je bloed wel bruisen he?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heerlijk geniet ervan en vooral een geweldig 2014 gewenst BiBje,
      heerlijk nummer :-D

      Is het een soort scraping je schilderijtjes ? Zien er mooi uit (Y)

      Ik merk op dat ik vorige week heb overgeslagen hier langs te komen solly....

      Fijn weekend liefs Laura

      Verwijderen
  7. Wat een schattige schilderijtjes! Horen toch wel bij elkaar te blijven neem ik aan? Lekker nummer je zwijmelinzending! Fijn dat je weer zin hebt om lekker bezig te zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Aan creativiteit bij jou geen gebrek en vanavond heerlijk met m'n lief op jouw bijdrage gezwijmeld na een leuke eerste verjaardag van Roos.
    Grtz Mara

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke techniek gebruik je. Ik wens je veel rust en inspiratie toe voor 2014.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een creativiteit leuk en dan zo'n rustig deuntje erbij,top!

    BeantwoordenVerwijderen