zaterdag 1 november 2008

Boodschappendag

Het is zaterdag,
echt zo'n dag dat je geld uitgeeft als water.
aan boodschappen natuurlijk.
Nu ben ik al een tijdje aan het bezuinigen maar op zaterdag is dat toch best heel erg moeilijk heb ik gemerkt.
Ik maak altijd keurig een lijstje(zoals al mijn vrekkige voorbeelden aanraden te doen)en met dat lijstje kom ik ook altijd keurig thuis.....als ik in winkel 1 ben geweest.
In winkel twee zie ik in ene dingen die ik ook nodig had en was "vergeten"op te schrijven.Die gaan dan ook mee natuurlijk,
oja,
het komt allemaal heus wel op hoor,
en gezond is het vaak ook nog wel(ongeveer),
maar echt nodig hadden we het niet.
Neem nu die yoghurtdrank,die had ik natuurlijk helemaal niet nodig maar het is zo lekker en het is weekend dus voor de kinderen mag dat gerust wel een keertje.
Bovendien heb ik het gekocht bij de Lidl,dus waar gaat het nu helemaal over?
Nou dan!
Uh,
en de koekjes,
en de toetjes van allerlei verschillende smaakjes,twee voor de prijs van een,
nou ja....zo erg is dat toch niet denk ik dan in de winkel.
Ik was ook echt heel goedkoop uit,maar 13 euro.
DUSSSSSSSSS
Was het niet zo dat vele beetjes een heel groot beetje maakte?
Oeps even vergeten.
Want ik moest ook nog naar de Deka,en naar de kringloop.
En bij die laatste heb ik toch echt het allermeeste uitgegeven,aan deuren notabene,en een broek voor zoonlief(hij groeit zo hard)
Oké,de deuren zijn om het huis warmer te houden,ze zijn voor de hal en de keuken,en ze waren echt spotgoedkoop!En de broek,nou ja dat spreekt voor zich,opgroeiende kinders moeten wel in de kleren,de broek was een goeie koop,2,70 euro en bijna nieuw.
Volgende week maar gewoon geen pas meer meenemen,maar baar geld.
En dus wat minder winkels bezoeken.
Op is op zou opa zeggen.
~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten