dinsdag 10 maart 2015

Levensvragen dus

Hihihi nou sorry dames, het ging even he-le-maal fout.
Ik dacht, ik zet alvast het blogje open en dan begin ik er later aan. Niet in de gaten dat ik al op publiceren had gedrukt en dat later wel heel erg veel later werd. Het is inmiddels al middag.
Ik zit hier te gapen en moe te wezen en te verzinnen wat ik allemaal wel niet bloot ga geven over mezelf en ik heb de hele ochtend wat heen en weer gehuppeld en gerommeld in huis. Buiten is zonnig maar vet koud dus had ik even geen zin om daar te vertoeven.
Dan zie je op facebook al die foto's van kindjes in hemdjes ergens in het zuiden van het land.  OH kan ik zo jaloers op worden. Ik ga verhuizen hoor, ik heb gisteren de kids al laten weten dat ik op mijn oude dag sowieso overwinteraar wordt in het Zonnige Zuiden.
En dat is gelijk mijn antwoord op vraag 5 van de levensvragen die ik in mijn schoot geworpen kreeg door Iris :)
Ik zet ze even op een rijtje
1 Welke herinnering van het afgelopen jaar geeft jou de grootste glimlach op je gezicht?
2 Wat heb je altijd al eens willen doen sinds je kindertijd?
3 Wat zou je willen doen in je leven als er totaal geen beperkingen waren?
4 Wat heb je voor het laatst over jezelf geleerd?
5 Als je aan het dagdromen bent, waar gaan die dromen dan over?
6 Welke verandering wil je het komende jaar het liefste toepassen in je leven?

Nu dagdroom ik over nog veel meer hoor, bergen chocolade bijvoorbeeld en een vet leuke stoere vent, en een dikke vette bankrekening, al mijn kunstwerken tentoongesteld in één of andere beroemde galerie, mijn boek in print en vet veel succes :)
Nou ja dat dus. Vraag 5 is denk ik wel afdoende beantwoord toch?
Eigenlijk vind ik dit soort vragen vreselijk moeilijk Iris, had jij dat nou niet?
Ik bedoel maar, welke herinnering gaf mij de grootste glimlach het afgelopen jaar.....uh....nou....geen idee eigenlijk. Ik heb afgelopen jaar zoveel gelachen dat ik niet meer weet wat de grootste was. Nou ja, eigenlijk lach ik nog het vaakst over mijn eigen schrijfsels. Ik wordt gewoon vrolijk van mezelf. Als dat geen goed teken is.
Vraag 2!
Owja....wat wou ik toen ook alweer? Ook hier moet ik even heel diep graven hoor, ik heb geen idee. Toen wou ik gewoon spelen, hele dagen lang in de zon in de speeltuin of op het gras met de poppen en mijn vriendinnetjes. Af en toe een snoepje, koekje, broodje, limonade halen en weer vliegen met zijn allen. Dat wou ik het allerliefste. Zorgeloos zijn dus! En dat wil ik nog steeds, maar ja dat is niet iets doen. Dat is alleen maar zijn. Dusssss wat wou ik nog meer. En dan vooral wat ik nu niet doe. Ja, nou dat weet ik dus niet.
Vraag 3 maar snel ;)
Een grand tour maken door Europa, alles eten wat ik lekker vind zonder ziek te worden of op te zwellen of benauwd te krijgen. Super super gezond zijn en vliegen zoals je dat in dromen doet. Jaaaaa dat wil ik als er echt geen beperkingen zijn.
Vraag 4:
sla ik maar even over.....
Vraag 5 zie boven.
Vraag 6;
Dat ik weer actiever word in mijn leven? Dat ik verder ga op de ingeslagen weg. Dat ik nog meer en nog harder mag lachen. Dat Ik nog meer liefdevolle vriendelijkheid mag uitstralen en rondstrooien en ontvangen!

Zo dat was hem dan.
Ik geef hem niet door als in nomineren, maar voel je vrij om hem over te nemen :)
Ga ik nu warm worden naast de kachel.
Tis ook nog lang geen zomer hoor....
Fijne dag allemaal.



      

5 opmerkingen:

  1. Dagdromen te over ... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tja al die '' levensvragen '' die lijstjes heb ik eigenlijk de pest aan en ik droom gewoon lekker mijn eigen prive dromen .
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhhhh nou staan ze er al een hele tijd, had ik ze bijna gemist!
    Leuke weetjes meisje! Droom verder zou ik zeggen, het komt heus allemaal in orde! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen