dinsdag 9 september 2014

Drabberige dinsdag

Het is alweer 12:33
De dag is alweer half voorbij.
En ik zit nog in mijn bed, op de dinsdag, zomaar midden in de week.
Ik ben moe, ik heb hoofdpijn, ik voel me eigenlijk algeheel snert, en toch heb ik de rust niet meer om lekker te liggen en te gaan slapen. Ik voel me onrustig dus. Ik wil wat doen maar het lukt niet. Vreselijk vind ik dat als ik me zo voel, terwijl ik ziek ben. Ik heb de hele nacht liggen woelen, zweten, hoesten, piepen, kraken en niezen en snotteren en vooral veel drinken en dus ook moeten plassen. Dus toen Dochter vanmorgen opstond om naar school te gaan heb ik me afgemeld bij haar. Ik zag het niet zitten om aan het ontbijt te verschijnen en gezellig niet te eten met haar. Ik was ook nog eens misselijk :(
Gelukkig heb ik zo'n lieverd, die dat helemaal begreep en dus kwam ze even bij mij, en nog een keer en nog een keer geloof ik. Terwijl ik haar wel hoorde rennen en frutten en bezig zijn maar tegelijkertijd ook tig keer omdraaide in mijn kussen. pfffff Ik ben er nog steeds moe van. Ondanks dat ik daarna zo ongeveer tot half 12 geslapen heb.
ZUCHT
Zonde van mijn dag.
Ik wil zoveel.....ik heb nog zoveel op mijn to-do list.
Ik had naar buiten gewild, even lekker met mijn hoofd in de wind. (nou ja het briesje dan hihi...het is eigenlijk heel rustig buiten nu het zo waait in mij )
Zal ik dan toch?
Ga ik dan gewoon beneden zitten zweten?
Stiekem toch even naar buiten?
Klein stukje door mijn weitje en mijn bosje en langs de wilde braampjes achterin, wat vitamientjes plukken? Dat kan ik misschien nog net aan ;)
brrrr ik heb het ineens koud, ga snel wat warms aan doen en dan toch maar naar beneden. Met een dekentje op de bank, tussen mijn spulletjes. Ik wil even wat doen, al is het maar een stukje plakken en knippen en schrijven. Van liggen staren naar het plafond wordt ik zo onrustig en ik ben niet moe genoeg om in dromenland te vertoeven. Ja, dat ga ik doen......we zien wel maar mijn scheepje strand. Als ik met Kerstmis maar gezond en fris en fruitig ben.
Wist u trouwens dat de kerstboom nog steeds in de gang staat?
Ja....gewoon geen zin gehad om hem naar boven te dragen en eigenlijk heb ik al best zin om hem zonder ballen , in de kamer te zetten. Gezellig met die lichtjes....jaaaaa
Ik heb mijn eerste kerstfilm ook alweer gekeken.
Ik ben er eens een keertje vroeg bij dit jaar.
En ik heb er zin in.
Als dat geen goed teken is!
Daarom doe ik alvast een oud (1983?) kerstliedje als binnenkomertje ......gewoon daarom :D
Fijne dag vandaag!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten