zaterdag 25 april 2015

Zwijmelen op Zaterdag

onze jeweetwelkater Theodoor
Een hele week niksen
een hele week lummmelen
een hele week last van niet kunnen slapen en als ik dan slaap is het al dag geworden
een hele week van opvliegers in de nacht
de week dat ik ontdekte dat ik 10 kilo ben aangekomen het afgelopen jaar
maar ook een week waarin ik veel geschreven heb
waarin mijn boek steeds meer vorm begint te krijgen
een week waarin ik een boek heb uitgelezen
een rare week
week voor de vakantie week
week waarin ik van alles leek te willen maar niks deed, geen zin, moe, en gewoon....
èhèn het was de eerste echte week waarin onze poezert eigenlijk geen poezert meer genoemd kan worden. Maar een poeselot is hij ook niet.
Hij is flink rustig geworden. Zelf snapt hij er ook niks van. dan gaat hij naar buiten, zoals hij dat gewend was en dan zit hij daar op het straatje een beetje om zich heen te koekeloeren. Vergeet hij helemaal zijn territorium af te bakenen en andere katten van het erf af te benzelen. Hij loopt  hele korte rondjes en hij wacht tegenwoordig keurig netjes naast zijn bakje om gevoederd te worden. We zijn er allemaal van in de war ;)
Maar fijn vind ik het wel, want hij is nu in de katertjestijd ook lekker thuis.
Geen wilde wijven meer aan de deur en boze lovers die een jankconcert en vechtpartijen houden. Niks van dat alles, het was in één keer voorbij. Wij blij, de buurt blij, de kat blij...hoop ik dan.

Nu zou ik de YouTubekanaal van dochter hier gaan promoten dus doe ik een link naar haar twee filmpjes. Ze is hard aan het leren hoe je mooie filmpjes in elkaar zet. Dat editen valt nog niet mee. Daarom heeft ze veel support nodig. Ga ze vooral bekijken en laat ook even een duimpje achter. Zou ze zo leuk vinden :)
Dank U Dank U
VlogsLikeIndia

*´¨)
¸.•´¸.•*´¨)
(¸.•´ ★ *¨*•.¸¸.. ★ Fijn weekend*¨*•.¸¸.. ★*¨*•.¸¸.. ★

23 opmerkingen:

  1. Ik deel 3 duimpjes uit, twee staan bij India en eentje is voor Theodoor.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zegt ze tegen me;
      "Mam ik heb ineens heel veel viewers en duimpjes!"
      Dus dankjewel! :)

      Verwijderen
  2. Wat heb je toch weer een zware week achter de rug Bibje. Wanneer gaat jouw leven nu eens leuk worden? Dat vragen wij ons wel eens af. En dat je in een jaar 10 kg bent aangekomen, is wel heel erg veel. Zal vreselijk veel moeite kosten om dat er af te krijgen.
    In het weekend gaan we even bij je dochter kijken.
    Hou je haaks en probeer te slapen vannacht met al de zwijmelkeuzes van vandaag. Er zitten vast wel wat "Dirk-nummers" tussen.
    Lieve groeten van ons.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ga helemaal geen moeite doen hoor om af te vallen, ik ben in de overgang en dan zijn die kilootjes nodig om de hormoonstofwisseling in balans te houden. Volkomen natuurlijk proces :)
      Alleen dat slapen....maar ook dat gaat goed komen.
      Enne ik heb genoten van alle zwijmels ja :D
      liefs

      Verwijderen
  3. Zoek de luchtigheid vooral zou ik zeggen. En die kilo's kunnen ook gevolg van de overgang zijn. Gaan er wel weer af als jij eraan toe bent.
    Zorg goed voor jezelf.
    Mooi dekentje ligt de kat op!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hihihi, ik ga de luchtigheid letterlijk opzoeken ja....en dan heb ik gelukkig geen gutszweetaanvallen in de super.... ;)

      Verwijderen
  4. De kat heeft zijn rust weer terug gevonden,nu jij nog.De muziek is ook al rustig dus je bent al een eind op weg.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaa gaat goed met de kat,
      en met mij komt het ook wel goed.

      Verwijderen
  5. Ik sluit me aan bij matroos. Je muziekje is mooi en rustgevend.

    Fijn weekend,

    Groetjes, Ria

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja mooi hè, ik had haar al wel eerder gehoord maar nog nooit geplaatst. soothing for the soul!

      gr

      Verwijderen
  6. Een nieuwe artieste voor mij, prettige kennismaking! Dank je!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooi en warm nummer. De overgang doet de gekste dingen met je. Als je wilt heb ik het adres van een homeopaat die je kan helpen. Houd goede moed!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks
      ik heb een hele goede lieve kruidengeneeskundige gevonden die me er doorheen sleept, en een stapel met interessante boeken over deze bijzondere overgangsperiode in het vrouwenleven.
      Ik ga me er gewoon head over heals in storten haha

      Verwijderen
  8. De overgang doet idd rare dingen met je. Laat het maar gebeuren. De opvliegers verdwijnen wel een keer en die kilo's... ach.....
    Als je maar lekker in je vel zit. En dat komt vast weer.
    Mooie rustige muziek.
    Ik heb een duimpje bij dochter opgestoken, leuk!

    Liefs en een fijn weekend, Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat zal ze leuk vinden :)

      Ja en die rare dingen nemen we maar voor lief(net als de kilo's;)

      lieve gr

      Verwijderen
  9. Prachtig nummer, kende het niet. Complimenten!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ach meissie toch....soms is het leven een strijd hè? Hoop dat de (schrale weliswaar) troost.... te weten dat je niet de enige bent die hier doorheen moet, bent je toch iets zal helpen.

    Je muziekkeuze is prachtig en gelukkig kan het leven dat ook zijn, ook voor jou. Ik wens het je in ieder geval van harte toe.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jah....gelukkig is er mooie muziek, dat is al een hele troost niet waar?

      Verwijderen
  11. Wauw wat een drukke toestand eigenlijk... veel doen, niet veel doen, veel willen, niet veel willen... En dan die kat, dat is een goeie zet hoor, brengt veel rust in huis.
    Het komt wel weer goed joh! Uiteraard weer een onbekend nummer, maar wel heel mooi! XXX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja een heel rare week was dit, gelukkig nu vakantie.
      Hopen dat ik mijn rust wat beter kan vinden.

      Ja mooi nummer hè, vond ik dus ook :D

      Verwijderen
  12. Wat een prachtig nummer...
    Ik vecht nog steeds tegen de overgangskilo's. Ik wil me er niet bij neerleggen hoor...
    En nu ga ik even duimpjes uitdelen bij je dochter.

    BeantwoordenVerwijderen