maandag 18 maart 2013

Kriebel kriebels.......

Zie je deze tafel....die wil ik, die heb ik op mijn verlanglijstje gezet. Die mag zich materialiseren in mijn huis! ja dat mag best. En dan ga ik hem voor mijn slaapkamerraam zetten om in de vroege morgen terwijl ik mijn Morning Pages schrijf de zon op te zien gaan. Ik zie me er al helemaal aan zitten. En ik heb er nu van te voren al ontzettend veel zin in om daar aan te gaan zitten. Op zo'n leuke ouderwetse draaikruk. Dusssssssssssss


Vandaag gaat het al een stuk beter met me, ik heb lekker geslapen en ik ben lekker gaan schrijven en vanmiddag toch nog even geslapen. Nee dus niet met een dekentje op de bank. Gelukkig niet! Ik heb een schrijf oefening gedaan....een "what if ...." oefening, eentje die ik had over geslagen in de eerdere hoofdstukken, want ik had toen geen idee wat ik daarbij moest gaan schrijven en nu vandaag borrelden ineens allerlei mogelijkheden in mij op. Dat wat ik voorheen als onmogelijk had bestempeld leek me vandaag heel leuk, of op zijn minst het overwegen waard. Al was het alleen maar om eens lekker over te dagdromen. Zaadjes zaaien voor later ;)

 


 Tja en toen kreeg ik ineens ook weer kriebel-kriebels en ging ik aan de kriebel in mijn dagboek. Zie hiernaast en hieronder het resultaat. Het lijkt nu nog niet zoveel ,maar let maar op als we een aantal weken gekriebel verder zijn en ik de kleurtjes heb geïntroduceerd. Ik had er ineens zin in....en dat is een goed teken niet waar?
 

 


En dan kwam vandaag Vriendinnetje haar excuses aanbieden aan mij en aan dochter. Het is allemaal weer vergeven en vergeten. Gelukkig maar.....ze zijn nu aan het hockeyen op het grasveld met zijn allen. Een goede dag dus.....ook , omdat Zoon gisteren een besluit genomen heeft die hem erg heeft opgelucht. De details komen ooit nog wel een keer, daar moet ik zijn toestemming voor hebben. Maar het kan ook zomaar wezen dat hij daar een blog over begint. Tegen die tijd geef ik wel een seintje.
Voor nu wens ik iedereen een fijne avond!!!!





2 opmerkingen:

  1. Leuk dat schrijftafeltje, ik zie je al helemaal zitten ja, zo voor het raam. Snel zijn, anders koop ik hem!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als je het maar laat hahahahaha ;)

    BeantwoordenVerwijderen