maandag 27 mei 2013

Oppeppertje op maandag


Weet het niet meer hoor, er valt niets meer te zeggen wat ik niet al gezegd heb en ik wil gewoon niet meer in herhaling vallen dus wat moet ik zeggen, zeg het maar ik weet het niet(!?!)

En waarom weet ik het niet dan,
ja jeetje,geen idee hoor waarom ik niet weet wat ik moet zeggen, ik weet het gewoon niet. Ik ben blankoo, leeg, niks, nakkes, nada, dat is mijn hoofd een hoofd vol met leegte. En dan bedoel ik dus niet leeg leeg maar onzin leeg! Dus gevuld met lege gedachten, holle frasen, en van alles wat oud en afgeleefd is maar ik moet blijven bewaren vanweg de rvdk zaak. Dat stoort me nog het meeste, dat ik moet blijven onthouden wat ik los wil laten, ik wil loslaten, ik wil vrij zijn van dit gezeik, ik wil die gedachtes gewoon niet meer!!!
Ik wil ze weg gooien!
Wat zou er gebeuren als ik dat gewoon eens deed?
Dat ik het gewoon delete? Er een vuurtje in stook, wat zou er dan gebeuren?
Zou de hele boel dan in vlammen opgaan en alle problemen opgelost zijn? Of zou ik daardoor juist nog meer in de problemen raken? Ik weet het niet en die angst, die houdt me tegen. Is dat nu niet belachelijk dat ik mezelf niet vrij durf te maken uit angst meer in de problemen te raken. Duhuh, je zit er al tot je nek aan toe in Bibje.....tssss

Het is juist het vrij maken van balast wat maakt dat we ook vrij zijn. Dus kom op Bibje, smijt het weg, in de prullebak, delete, druk op die knop. Doe de sluis open zodat het weg kan, en woei er dan een harde wind doorheen. Zodat echt alles fris en helder is…
Oei, koud zo voelt het, koud in mijn hoofd, en nu dan?
Ja dat is het dus hè, nu is het leeg en koud en ik haat kou. Ik wil warmte en dat deden die lege volle gedachtes wel, ze hielden me wel op de een of andere manier ongeveer warm….
dus moet ik nieuwe gedachtes maken om de boel op te warmen. Maar nu geen kleverige, stinkende, broeierige gedachtes,
neehee frisse, vrolijke, heldere, zonnewarme, energierijke gedachtes,
jaaaaaaaa
die moet ik hebben, zodat hoofd en hart weer 1 kunnen worden en ik verder kan.
Oké wat is de eerste gedachte die in me opplopt:

Bibje, je bent een prachtig mens, en je hebt een enorme kracht in je….zo dat is een hele mooie gedachte die verwarmt mij nu al.

De volgende, je bent zo mooi, mooier dan de prachtigste bloem!(zegt zoon altijd tegen me, complimentjes kan hij als de beste maken ;)
Ik zit zo vol met licht en liefde dat ik ervan straal, prachtig, mooi, liefdevol, vriendelijk, zacht mens die je daar bent!!!!!!!!
In jou stroomt God
In jou leeft het licht

 In mij dus ☺

 Oh….

Ik ga de dag genieten en dan ga ik lekker mezelf wezen. Mijn mooie, prachtige, lieve, schattige, aantrekkelijke zelf! Zo(!) als ik het daar niet warm van krijg :)
Fijne dag hoor!!!


(¯`´¯) .*¨`*..¸.*
´’*.¸.•´
´*.¸.•´

 

2 opmerkingen:

  1. Echt geweldig! Ik hoop voor je,dat je eenmaal echt een vuur kunt stoken van papieren dossiers. Mijn man deed dat ooit en dat is echt opluchting en een streep eronder.

    BeantwoordenVerwijderen