zondag 2 maart 2014

Zoooohhhndag

Zondag zonsopgang
Het begon heel veel belovend allemaal, hebben jullie het ook gezien. Deze prachtige zonsopgang, vrolijke vogeltjes die lustig hun lied zongen. Vroege vogels die over straat wandelden. En moi...beetje krakerig wakker geworden.
Opruimen in een kamer vol stof is niet echt mijn ding maar ik kon het niet laten gisteren.....nu maar hopen dat het dochter zo ontzettend inspireert dat ze ermee doorgaat haha. In ieder geval kon ik weer naar de deur (ongeveer) lopen, ipv klimmen en klauteren. Je snapt het niet dat iemand zo in een kamer wil slapen, lijkt me zo onrustig en niet ontspannen.
verlorengewaande spulletjes uit Dochters kamer
Dus zat ik me te bedenken; hoe kan ik haar nu het beste helpen zonder dat ik steeds al het werk sta te doen? Daar ga ik nog eens even goed over nadenken hoor, dan jullie tips lezen en dan een nachtje slapen. Daarna weet ik het wel denk ik. :D
Zoon is vorig jaar heel rigoureus aan de slag gegaan en heeft gewoon een minimalistische kamer inmiddels. Maar oké, nog steeds presteert hij het om er een bende van te maken, dat dan weer wel. Gelukkig is die bende zo weer opgeruimd.
Maar dochter.....
verlorengewaande bestek/bordjes/schaaltjes/bekers
Dat is een heel ander verhaal.
Die heeft nog een kamer vol kinderspulletjes 1die uitgezocht moeten worden. En ja ze is er eindelijk aan toe om dingen los te laten. Maar ja, waar begin je dan????????
Ik heb gisteren 2 vuilniszakken met rotzooi uit huis gesleept. En dat was nog maar een beginnetje. Zak 3 staat op de overloop half vol en de kamer is nog steeds vol.
OOOO daar was mijn servies ;)
Maar ach wat maakt het uit, het is mooi weer en de deur kan open en de zon kan aan het einde van de dag naar binnen schijnen. Daarom stop ik ook. Ik heb eindelijk het juiste liedje gevonden wat erbij kan dus nu is het tijd voor "something completely different".
Geen idee wat het wordt, maar dat maakt ook niet uit.
Eerst konijnenmeisje voeren, katteman kriebelen en de zon gedag zeggen en dan ga ik weet ik nog nieten.
Fijne Zondag allemaal!!!



2 opmerkingen:

  1. Het was zeker een prachtige dag vandaag!
    Ik zou toch bijna zweren dat het foto's zijn van de kamer van mijn dochter. Bijna 18 en een rommelkont vanjewelste. De dag voordat de hulp komt, geef ik Roos een schop onder haar kont, en als ik kom inspecteren kan het maar beter opgeruimd zijn ;-) Als het netjes genoeg is, lurken we thee en (suikervrije) chocolade. Sancties helpen immers niet ;-) Heerlijk nummer!
    Liefs Kakel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ow ik wou dat dat hier hielp.....
    Ze is nu ziek....ziek van de rotzooi haha....nou ja. Van de week gaan we gewoon samen de boel afmaken en dan gaan we behangen (een keertje;)
    En dan aan de chocolaaaa jaaaaaa
    lieve gr

    BeantwoordenVerwijderen