zondag 10 november 2013

Koelkast

symphony-Bibje
van Kras naar Zen, porcupine







Ik weet niet wat dat is hoor dat ik elke dag beroerd mijn bed uit klim, met hoofdpijn, nekpijn, moe en moe en moe. Vreselijk, ik hang nog liever op de bank te slapen dan dat ik in mijn bed lig. dat schiet niet. Ik schreef er van de week al over, over hoe ik alles voel in dat bed van mij, maar het wordt alleen maar erger. Heb ik vandaag dus maar weer met een dekentje op de bank geslapen en gehangen. Ik moet toch mijn slaap krijgen, niet waar?
Toch is dat niet hetzelfde hoor, met al die geluiden om je heen. Dan lig je net even lekker te dommelen en moet er een weer wat weten. Begint dus hele verhalen af te steken die ik niet volgen kan want ik zit half in dromenland. Dat is zo vervelend.
En nu is het alweer laat.
Toch heb ik niet zo'n zin in dat bed.

Typografie-Bibje
van Kras naar Zen in progress...
Hoe zag de dag er verder uit?
Tjah, vermoeid?
Zeurderig, en on top of it all, vond ik de koelkast lichtelijk zwart uitgeslagen achterin. Schaam schaam schaam me rot ja. Had ik nooit gezien. Alles wordt altijd zo de koelkast weer in gesmeten door de kids, zelfs dat wat allang leeg is. Dusssss bij het leeghalen van de oude verpakkingen en lege sausflessen en restjes die dochter erin stopt om nooit meer op te eten kwam het donker me tegemoet. Echt erg!
Ik heb het schoongemaakt, sop, soda, ik ben flink aan het werk gegaan. Alles wat er nog in lag heb ik weggegooid. Dat eten we niet meer op. En nu is de koelkast schoon en bijna leeg.
Morgen maar vullen met de wekelijkse maaltijden. Ja, maar weer eens duidelijk plannen per week. En op is op is op is op...............

Ja en toen ging ik op zoek naar muziek en kon ik toch weer niet kiezen.
Nu weet ik van mezelf dat ik de dag erop meestal in een andere mood ben en dan het overtollige lied niet gebruik, daarom leg ik ze gewoon ter keuze voor u neer.
Ik hoorde net Billy Swan op tv, en toen dacht ik jaaa leuk....past wel niet bij de blog maar who cares.
maar ja, toen floepte Steeley Span in mijn hoofd en die is ook al zo leuk.....
Met dat liedje ga ik nu slapen,
welterusten!!!!


2 opmerkingen: