dinsdag 5 november 2013

Maandag

lamp in de hal van
het oude Willibrordusklooster
Heilo






Ik zou vroeg naar bed, ik moet vroeg naar bed en nu is het toch alweer 12 uur geweest. Ik wil vroeg naar bed en nu ben ik te laat. Jeeeemig zeg. Waarom doe ik dat nou?
Zo kom ik ook mooi niet tot rust hè, tis dat toch Bibje?
Kan niet zijn dat ik aan het afwikkelen ben,
dat heb ik allang gedaan, ik heb geslapen en getukt en geslapen en nou ja, ik ben dus gewoon over mijn slaap heen. Of nee eigenlijk ook niet. Eigenlijk ben ik zo moe dat ik niet echt meer ontspannen kan. Zoiets.....
En als ik niet meer ontspannen kan dan ben ik dus vreselijk moe en heel erg wakker.
Gaat weer lekker.

Vandaag(of zeg ik gisteren) ben ik met Zoon naar de DavisCounseler geweest. Zij doet vanaf heden de dyslexietraining met Zoon. En ik mocht gewoon lekker niks doen. Ik hoefde niet te vertalen of voor hem te praten, ik hoefde niets uit te leggen, ik mocht achterover leunen, en mokken thee sippen. Zooooo raar was dat.
Terwijl Zoon daar verhaal moest doen en steeds meer op de vertelstoel ging zitten bekeek ik hem eens goed. Wat een leuk joch is hij toch! Wat een humor!
hing in 1 van de gangen
artiest onbekend
Ik heb menigmaal zitten lachen naast hem.
Ik denk dat dit wel een goede zet gaat blijken te zijn.
Dat de training in het voormalig Willibrordusklooster is, is ook niet verkeerd. Kan ik in de uurtjes, dat zij bezig zijn, daar op excursie gaan. Er schijnt een mooi kapelletje te staan,  en menig kunstenaar heeft er zijn/haat atelier. Bovendien ontdekte ik vandaag, dat er een vriendin werkt die mij met alle liefde bakken thee en praat aan gaat bieden als ik daar ben.
Zal dan alles eindelijk eens echt op zijn plaats gaan vallen?
Ik hoop het, ik hoop het, ik hoop het zo!!!!!
Ga ik nu echt slapen....
baai



1 opmerking: