woensdag 4 april 2012

~Project~

Ik zit al een tijdje te bedenken dat ik iets wil gaan doen waar ik warm voor kan lopen. Niet alleen het maken van mijn kunst maar er ook iets van betekenis aan koppelen. Dus las ik hier en onderzocht ik daar. Bedacht me wat ik belangrijk vind in mijn leven en waar ik voor wil gaan. Het heeft even geduurd voor ik zover was dat ik iets gevonden had wat alles wat ik wil uitdragen en wil zijn kon verenigen met de passies die ik al in mij draag en de weg die ik aan het lopen ben.
Ik denk dat ik zover ben......
Toen ik vanmiddag weer eens internet afschuimde en ideetjes opdeed werd ik ineens naar een boek getrokken die de kriebels in mijn buik gaf. Dat was nog eens een mooi project....en een moedig project en vooral ook een mooi begin van 'focussen op alles wat goed was en is'. Een goede spirituele oefening pour moi, die nogal eens zwaar op de hand kan zijn en zich kan verliezen in alles wat fout is gegaan.
Ik weet nog niet of ik het uitgebreid ga beschrijven op deze blog of dat ik er toch een eigen plekje voor ga reserveren. Of een speciale dag of gewoon een pagina op deze blog die er speciaal voor is opgezet. Misschien begin ik zelfs wel helemaal in stilte. Het is nml nogal niet wat, wat ik wil gaan doen. Best wel spannend allemaal.
Dussssssss voor nu alvast een muziekje, als tipje van de sluier...........enjoy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten