zondag 18 augustus 2013

Ander liedje

Kon ik gisteren niet op het liedje komen( en jeetje wat kan je dan toch lichtelijk in paniek raken als je nog meer dingen niet meer weet, gewoon echt even helemaal niet meer weet)
Zo weet ik het nu wel hoor!
Weer een nummer wat me de hele nacht vergezeld heeft.
Zal het iets betekenen, dat de woorden iets met mij doen terwijl ik slaap?
Raar eigenlijk dat je een hele nacht een nummer kan zingen, er zingend mee wakker wordt bijna en dat je toch slaapt. Dat je zelfs in je slaap weet dat je slaapt, omdat dat wat je meemaakt niet echt is maar een droom.  En dat je dat nog sturen kan ook. Nee ik wil niet dat het zo gaat, even terugspoelen, en dan het andere verhaal nemen.

Gisteren ben ik voor het eerst weer echt buiten geweest,
en hoewel ik best wat angstig was dat het mis zou gaan (want wat wiebelig op de benen), ging het wonderbaarlijk goed.
Ik heb zelfs op de fiets gezeten en een stukje richting winkel gefietst.
Daarna natuurlijk wel meteen weer op de bank en als een blok in slaap gevallen, zo moe was ik. Maar toch.....heb ik maar mooi weer gedaan!
Zo ga ik deze week elke dag een beetje meer doen.
En dan is de vakantie over.
Gaat Dochter naar de middelbare,
en Zoon toewerken naar nieuwe doelen.
Ze hebben alle twee een enorme metamorfose ondergaan.
Zomaar in deze vakantie.
Toen ik het druk had met vechten voor ons gezin, zijn zij ineens gegroeid. En ondanks dat ik erbij was heb ik dat gewoon helemaal gemist. Keek ik gisteren naar Dochter in de winkel en stond daar een jonge dame, zomaar!!!! Waar jongenshoofden van omdraaien, ook dat nog!!!
Mijn meisje,
ik moet er héél erg aan wennen!?!

Afijn,
dan nu het liedje wat ik vannacht zong in mijn dromen en waar ik wakker mee werd.

Yeah we're all wonderful, wonderful people
So when did we all get so fearful?
Now we're finally finding our voices
So take a chance, come help me sing this






1 opmerking:

  1. Zo had ik een groep-8-jongetje wat naar de middelbare ging en nu opeens gewoon al examen gaat doen. Gaat me soms gewoon iets te snel. Pak jij vooral nog even zoveel mogelijk rustmomenten, je krijgt het nog druk genoeg de komende maanden!

    BeantwoordenVerwijderen