zaterdag 12 april 2014

Zwijmelen op Zaterdag


Ik ben alweer laat met mijn zaterdag zwijmel, maar dat mag. Want ik heb een lazy dag. Een zonder de kinderen dag. Ik ben een weekendje vrij. En een vrij weekendje dat betekent uitslapen en lummelen en niksen en tuttelen enzovoorts. Nou dat kan ik heel goed hoor!!!!!! Zekers na de wilde en hectische musicalweek van dochter. Ik ben nog aan het bijkomen van haar stage-avonturen. Mijn gezicht staat nog steeds in de trotse glimplooi. En dat voor GREASE....weet je wel....wat ik in mijn tijd gewoon HEEL ERG STOM vond!
Ja echt!
Juist omdat iedereen het helemaal geweldig vond, vond ik het heel erg stom.
Ik wou niet in 1 adem genoemd worden met die zwijmel-tuttebellen van de klas. Daar distantieerde ik mij van! Voelde ik me veel te goed voor. Dat gegil en gegiechel...belachelijk! Daar deed ik mooi niet aan mee, dat snap je wel. Doe effe normaal zeg
Natuurlijk was ik diep in mijn hart ook best wel een beetje weg van Danny, en zong ik de liedjes mee met Hanneke, mijn vriendin, want die had de lp. En in een heel laat stadium durfde ik het ook wel aan om de gekregen stikkertjes op mijn pennenbakje te plakken. Maar zo zwijmelen als de meiden van mijn klas, dat nooit!
Dat vond ik zo dom, zoooooooo,
nou ja zo dus.
Daar zijn gewoon geen woorden voor hahaha.

Daarom, echt voor de laatste keer, en ook omdat ik nu wel schandalig veel plezier had én heel veel samen met dochter gezongen heb de afgelopen 6 maanden, nog 1 keer Danny!
"Sandy my darling, you hurt me real bad........."
Zucht Zwijmel .....


Fijn weekend!







15 opmerkingen:

  1. Grappig dat je dochter daar nu een rol in speelde. Geniet van je heerlijke luie weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh heerlijk toch... ik heb genoten :-).
    En ik wens je een heerlijk lui weekend vol met niks doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk voor die meiden! Is weer helemaal in nu!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Grappig hè hoe je je eigen jeugd voorbij ziet komen in je kinderen. Tot aan de muziek en films aan toen :)

      Verwijderen
  4. Oh heerlijk, daar gaan mijn knieën altijd zo lekker van knikken..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je bent me een figuur - in die tijd - altijd tegen de draad in. Als iedereen iets leuk vond dan vond jij het maar niets. Wat zal jij een moeilijke pubertijd hebben gehad om altijd anders te willen zijn dan de rest. Gelukkig ben je nu op een leeftijd gekomen dat je glimlachend kan terugkijken op je pubertijd. Ik vraag me alleen af of je houding toen de rest van je leven niet een beetje bepaald heeft?

    En nu anno 2014 bler je uitbundig met je dochter mee.
    Geniet van je luie "mama-weekend" nu de kinderen hun "papa-weekend" hebben. Ik kan me dat nog van m'n zusje herinneren die ook gescheiden is en 3 kinderen heeft. Ze sprak altijd over haar bij-spijker-weekend, zoals jij schrijft "lui-weekend.
    Salu2 Albert vanaf het Veluwemeer (vanaf 16.00uur zwaar bewolkt)

    P.S. Grease maar ook Saturday Night Fever zijn films die onlosmakelijk verbonden zijn met de 70's.
    (Vond je die film met The Bee Gees ook maar niets in die tijd??)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het was niet alleen willen. Ik was gewoon anders en ik was toen ook nog geen puber....daarom zette ik me zo af denk ik.
      Die andere film heb ik pas gezien toen ik volwassen was...totaal geen interesse in gehad. Ik turnde en dat was mijn wereld haha

      Het weekend was helemaal geslaagd hoor!!!

      Verwijderen
  6. Ohh errug maar o zo leuk .We zijn er destijds met onze kinderen naar toe geweest en ik vond de film ook echt te gek haha .Geniet van je luie weekend
    Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben zelfs niet maar de film geweest... o echt errug ;)

      Verwijderen
  7. Heerlijkkkkkkkkkkkkkkkk houden die grijns!

    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb Grease zoooo vaak gezien. Hij blijft leuk! Houden die grijns en geniet ervan.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Grappige is dat ik later pas in de gaten had hoe schunnig die film eigenlijk is hahaha
      Zou dat mijn weerstand geweest zijn als nog net geen puber zijnde???
      Ik zal het nooit weten ; D

      Verwijderen