zaterdag 16 augustus 2014

Zwijmelen op Zaterdag

Het is alweer zaterdag en erger nog, de zaterdag is alweer voor een groot deel voorbij. Het is alweer over 4 en ik moet mijn zwijmel zelfs nog uitzoeken. Vreselijk zeg, ik ben helemaal de kluts kwijt.
Heb ik wat gedaan dan?
Is er iets gebeurd dan?
Nee en nee.
Gewoon al dagenlang weer wakker , met piepend, krakend, wrikkend kind boven mijn hoofd, die ook al niet slapen kan. Half 3 was het vannacht, HALF 3!!!!!. Het moet niet gekker worden hoor.....O wacht, van de week was het zelfs nog gekker. Toen viel meneer pas om half 5 in slaap. Hij heeft last van de wind, de regen, en vooral van nachtmerries. Waarop hij dan maar weer achter de pc kruipt om op te zoeken waar de droom over ging, want "Het moet toch wat te betekenen hebben, dat ik zo droom mam?"
Vooralsnog heeft hij op de meest prangende vraag nog geen antwoord gekregen, en ja eigenlijk zou hij daar dus een nachtje over moeten slapen. Als dat maar wou lukken!!!!
We hebben al zitten brainstormen, en ik heb mijn boeken al open gehad. Maar een pasklaar antwoord is er nooit. Het is toch een stuk zelfonderzoek wat je aan het plegen bent en daar kan je geen pasklare antwoorden voor vinden. Die antwoorden liggen in jezelf besloten. Dat valt soms niet mee, want nachtmerries zul je rechtstreeks in  het gezicht moeten zien om te ontdekken dat dat waar je zo bang voor bent iets is wat je kunt overwinnen. Maar dat je daarvoor soms wel al je moed bij elkaar moet rapen.
Ik ben zo trots op hem dat hij antwoorden wil en actief , uit zichzelf, een weg naar heling zoekt. Ik ben ook ontzettend dankbaar dat dat moment nu is aangebroken.

Jij bent mijn held vent!!!!!!


Fijn weekend!

3 opmerkingen:

  1. Mooi nummer. Ik ben alleen niet zo verzot op haar stem.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pubers en slapen...
    Pubers en dromen...

    Ik hoop dat hij zijn antwoorden snel vindt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie muziek!
    Hij zal zijn antwoorden heus wel vinden. Misschien dat hij dan beter slaapt.

    BeantwoordenVerwijderen