maandag 25 mei 2015

2e Pinksterdag

Daar sta ik dan, zie je de sjaal en stukje winterjas? Afgelopen vrijdag....

(¸.•´ ★ *¨*•.¸¸.. ★ *¨*•.¸¸.. ★*¨*•.¸¸.. ★

ZUCHTERDEZUCHTZUCHT
zo dat is er uit.
Ik zit hier te zweten, bij te komen van een fiks benauwdheid van de afgelopen dagen. Niet super ernstig maar wel strontvervelend. Keel dicht, dik, snot, koortsig, moe O zo moe, en dan ook niet kunnen slapen. Ik heb de kachel aan, liep afgelopen dagen met een dik vest en dikke geitenwollen sokken.
Begin van het fluitenkruidpad, zo'n zalige geur
Natuurlijk wou het schrijven niet, 300 magere woorden op het scherm getikt, maar ach....misschien moet ik dit ziek zijn maar gewoon gebruiken, beschrijven en toevoegen aan het verhaal. Ja wat een idee zeg. Al bloggende kom ik toch zomaar op oplossingen. Ik weet wel dat het schrijven leuk is en avontuurlijk en dat ik soms even heel erg het gevoel heb dat ik midden in het verhaal zit terwijl ik gewoon mijn eigen leven leidt. Bizar best wel.
Waar ik eerst allerlei skeletten uit de kast haalde(een jaar geleden alweer) weef ik nu een nieuw verhaal. Maar goed, ook hier kom ik skeletten tegen hoor. Ware therapie is dat schrijven. Al was het alleen maar omdat ik te dealen krijg met de gevoelens van de hoofdpersonen en ik daarvoor wel diep moet graven om dat geloofwaardig te maken. En goed observeren hoe anderen dat doen. Dus zit ik gewoon de hele tijd te staren naar mensen/tieners.
Wat zullen ze wel niet van mij denken zeg haha.
Daar heb je dat mens weer die je altijd zo zit te begluren, ieeeeuuuuwwww
ahum
(¸.•´ ★ *¨*•.¸¸.. ★ *¨*•.¸¸.. ★*¨*•.¸¸.. ★

Ja en dan het schrijven voor The Phoenix Soul. Dan krijg je de opdracht om een bio te schrijven van max 50 woorden. Dat viel nog even niet mee zeg, ik kan zo wel 100 woorden neerzetten, want ik wil natuurlijk wel dat het goed is. Dus ik op zoek naar steekwoorden enzo. Nou het is gelukt hoor 45 woorden, inclusief vermeldingen van mijn webpagina's.
Ik vind het allemaal zo spannend , iiiieeeeeee
*´¨)
¸.•´¸.•*´¨)
(¸.•´ ★ *¨*•.¸¸.. ★ *¨*•.¸¸.. ★*¨*•.¸¸.. ★

3 opmerkingen:

  1. Een beetje spannend kan geen kwaad...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beterschap met je snothoofd en succes met verder schrijven!
    Denkje? Ik ken het nummer weer niet ;-).

    BeantwoordenVerwijderen