zaterdag 2 mei 2015

Zwijmelen op Zaterdag

Weet je,
Ik heb net al 3 keer een stukje getikt en gedelete.  Ik wil zo graag iets groots schrijven, iets episch, iets troostend, iets heel erg hart onder de riem's....maar er komt alleen maar onzin uit. Mooie zinnen. Vooral dat, je kent ze wel, volkomen leeg aan inhoudt maar ja ze klinken zo prachtig ;)
foto van Anita van Ee
 Maar ik wil geen mooie zinnen, ik wil het over de inhoud hebben. Over hoe hardship omgetoverd kan worden in kracht. Dat soort pep-talk. Tjah....blijkbaar is het nog even niet het goede moment. Of zou het er toch aan liggen dat het al na middernacht is?

foto van Marieke Biersteker

Dit schreef ik dus om half 2 vannacht. Ik bedacht me dat ik gewoon maar naar bed moest gaan en ben gaan slapen. Tegenwoordig word ik ook weer vroeg wakker, (vòòr 10:10, want toen keek ik aangekleed en opgeruimd en wel voor het eerst op de foon om te zien hoe laat het was) Ik heb dus een lange middag ahead of me.Ik ben alleen en ik heb plannen!!! De beste van allen is een theetje te doen in de V&D met een goed boek of mijn schetsboekje. Dit keer niet wandelend naar de stad maar op de fiets. Boodschapjes, misschien wel rondje dijk/strand/zee of zoiets. Het kan allemaal. En vooral het moet wel vandaag. Want morgen gaat het regenen zeggen ze :(
Ik weet niet of ik dan wel zin heb om de deur uit te stappen.
Hoewel, dat houd me niet echt tegen meer tegenwoordig.
Voor nu ga ik mijn ontbijtje verder doen en plak ik wat mooie heldere Helderse foto's bij dit blogje. Ze zijn prachtig niet waar? Deze week was dan ook een uitstekende week voor mooie foto's met dit Heldere weer :D Wij hebben hier in de stad enorme goede fotografen. En daarom zet ik ze even in het Bib-zonnetje.
Waren de avond luchten in het land trouwens ook steeds weer zo mooi roze? Hier wel, heel veel roze luchten gezien, echt prachtig. Die plaats ik morgen!
Foto van Marieke Biersteker
De peptalk bewaar ik wel voor als ik er woorden aan kan geven. Ik heb wel alvast een pep-lied uitgekozen. Had ik zin in, gezellig, vrolijk, en vooral, een goede boodschap!
YOU ARE GOOD!
*´¨)
¸.•´¸.•*´¨)
(¸.•´ ★ *¨*•.¸¸.. ★ Fijn Weekend allemaal X *¨*•.¸¸.. ★*¨*•.¸¸.. ★

13 opmerkingen:

  1. Héérlijk Bibje. Ik zit mee te wiebelen op de stoel.en geniet.

    Lieve groetjes, Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Swingend nummer en glasheldere foto's. De woorden komen nog wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weet je Bibje, alles gebeurt met een reden... en 'jouw gebrek' aan woorden heeft dat ook. Je logje is desalniettemin weer zeer de moeite waard ;-)

    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als je teveel je best doet, blokkeer je... Ik heb er ook regelmatig last van!
    Lekker nummertje heb je uitgezocht.
    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is het, ik doe teveel mijn best :D
      Het is een dansliedje, hij leuk hè

      Verwijderen
  5. Je hebt het weer zwaar, "Je wilt zo graag iets groots schrijven, iets episch, iets troostend, iets heel erg hart onder de riem's....maar er komt alleen maar onzin uit".
    Gewoon door blijven leven en dan lukt het een keer *WINK*
    Als je maar NIET in diezelfde cirkel blijft leven.
    Lieve groeten van ons.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk vrolijk nummer. Daar word je blij van.
    Je komt er wel!
    Fijne zondag.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vrolijk nummer op een grijze zondag.

    BeantwoordenVerwijderen