maandag 8 februari 2010

~Een nieuw begin~

De verjaardagen zijn weer even voorbij.
Op een ruzie,een (tijdelijke)split in de familie en boze woorden, frustratie en verdriet na,
is er ook winst geboekt.
Maar dan de andere kant op.
Zoon en dochterlief en hun grote zus zijn samen met pappa en alle vrouwen uit zijn leven weer stilletjes aan een familie aan het vormen.
Dat werd tijd.
Ze zeggen het wel eens,
je moet iets loslaten om er iets anders voor in de plaats te krijgen.....
Nu ,dat is gebeurd .
Er is eventjes iets losgelaten,
een beetje ruimte geschapen,
en er is iets nieuws ontstaan wat voorheen niet mogelijk leek.
Eigenlijk ben ik daar best een beetje trots op,
want ik heb dat maar mooi voor elkaar gebakken.
(sorry hoor pappa van de kinderen,dat ik je zo voor het blok zette!)

Weet je,
als dit mogelijk is,
is het ook mogelijk om toch weet nader te komen tot de mensen die nu zo boos zijn op mij.
Ik hoop het maar.
Ik wil ook die grote familie, die met zijn allen om de tafel zit en het gezellig heeft.
Die de verschillen tussen elkaar eert, elkaar draagt als dat nodig is en geniet van wat wat de ander te geven heeft. Dusssssssss.............
Ik ben er klaar voor,
kom maar op met dat nieuwe begin.
~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten