zaterdag 13 februari 2010

~ACTIE bij de VOMAR~

Twee keer van de week bij de VOMAR genept met de ACTIE op het robberbrood.
Twee voor 3 euro.
Jeah right,
eerst maandag al teveel betaald, ze hadden de gewone prijs berekend.
Dus ik terug ,ik kreeg keurig het teveel betaalde geld terug.
Geen commentaar/uitleg verder gehad. Ik vroeg er ook niet naar hoor.
Voor mij was de zaak afgedaan.
Kom ik donderdag weer hetzelfde brood halen,heb ik weer hetzelfde probleem.
POTVERDIKKEME!!!!!!
Ik dus op hoge pootjes naar de balie om mijn beklag te doen en vooral mijn teveel betaalde geld weer terug te halen. Krijg ik te horen dat de dames van de brood afdeling alleen maar verkeerde stikkertjes geplakt hebben.
JAAAJAAA
"Dat doen ze dan de hele week al",merkte ik op,"want ook op maandag was het al raak."
Meisje achter de balie een rood hoofd en lichtelijk stotterend,
"nou ja het is mensenwerk natuurlijk."
"Maar ik heb het maandag ook al gezegd en nu is het nog steeds niet goed"zei ik .
Daar wist ze niks op te zeggen, maar ze ging wel meteen naar de afdeling om alles na te kijken en te herstikkeren.
Nou lekker weer voor al die mensen die dus niks in de gaten hadden en dus ACTIE brood kochten voor de gewone prijs. Als u een van die mensen was zou ik zeggen, ga alsnog je geld ophalen. Dat zal ze krijgen met reclame en dan stiekum gewoon de normale prijs laten betalen in het kader van FOUTJE,BEDANKT!!!!

Affin,
vandaag bij de AH eenzelfde probleempje.
Moeder kocht een pan,van 16,95 voor 10,95. Kijk dat is nog eens een mooie deal niet waar?
Wat schest onze verbazing dat op de bon keurig 16,95 was afgerekend. Toch geen reclame zeker,vast niet goed gelezen dan......totdat ik de pan zou schoonmaken en op de wikkel tocht echt van ...voor.... zag staan. Dat wordt dus een loopje naar de AH morgen om ZES euro op te halen die ze gestolen hebben van ons onoplettende klanten.
Zes euro, dat is F13,20 weet je wel, wat ze zo even door de neus boren.
Zijn ze nou helemaal gek geworden.
Als je ook niet oplet, ben je mooi niet goedkoper uit.
Dan betaal je je scheel.
~

1 opmerking: