woensdag 10 februari 2010

~Hip-Bibjes en een Bib-hartje~

Verjaardagen,
we hebben er in februari 4 achter elkaar,
net nu, nu de centen zo'n beetje op zijn.
Dus dacht ik gisteren een briljant idee.
Ik maak een kadootje helemaal zelf. Ooit ,een klein jaar geleden had ik dat idee ook al eens.
Nee niet over het maken van dat kadootje, maar het maken van zulke dingetjes.
Hip-Bibjes genaamd.
Toen ging ik enthousiast aan de slag en fabriceerde ik een doosje vol Hip-Bibjes van allerlei overgebleven dingetjes. Het resultaat was leuk, maar ja.....wat moet je ermee.
Verkopen?
Hoe moet je zoiets nou aan de man brengen? Dat iemand het nut ervan inziet en het nog graag, jawel heel graag, hebben wil? Ik kan best leuke dingen maken, maar mijn zakelijke instinct is prut.
Zeg ik zachtjes.....

Affin,
gisteren heb ik dus een Hip-Bibje-broche gemaakt voor nichtje ,en vanmorgen kwam daar nog een Hip-Bibje-sleutelhanger bij. We voegden wat Hip-Bibje-hartjes en bloemetjes-stikkers van vorig jaar erbij en VOILA een hip kadootje!!!! Klein beetje reclame voor mij. Was wel even leuk om te prutsen.
Natuurlijk vergeten een foto te maken ,stom stom stom.......
Dat bedoel ik dus ,
ik ga morgen weer een aantal van die Hip-Bibjes maken. Zet ik ze op de foto.
En op etsy*.
Je weet maar nooit hoe een koe een haas vangt, toch?
Misschien vangt Bibje wel klanten voor haar Hip-Bibjes.
Zou ik helemaal niet erg vinden.
Echt niet!
~
*http://www.etsy.com/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten