zaterdag 20 februari 2010

~Nieuwe muziekjes~

OOOOOOO
ik heb nieuwe muziek ontdekt .(dat natuurlijk al jaaaren hier op aarde is)
En dat zo lijkt op de bands die ik vroeger errug goed vond.
Het heeft iets Cocteau Twinserigs en This Mortal Coilerigs en Death Can Dancerigs enzo.....
Helemaal mijn ding.
Helemaal schildermuziekerigs.
Nou die ga ik dus luisteren de komende tijd wanneer ik mijn kwasten vastpak om te creeren en scheppen. Thanks Verwonderland voor jouw playlist op je website.......
Ik ben helemaal in mijn nopjes zeg.
Ik heb al zo lang al geen muziek meer gedraaid,
ik heb zelfs geen installatie meer in de woonkamer staan.
Wordt het nu toch tijd om weer eens op zoek te gaan naar een meubeltje,
koop ik dat van de centjes van mijn verkochte aquarel.
~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten