woensdag 17 februari 2010

~primeurtje~


Eindelijk eindelijk is mijn gebed verhoord,
ik heb bovenstaande aquarell verkocht.
Dat het de start mag zijn van velen.
Dat nog vele mensen mijn werk in hun huis willen hebben hangen.
Dat is mijn volgende wens die ik de kosmos in werp....
Ga ik nog meer mooie werken maken.

Zo en dan nu over tot de orde van de dag.
Het is bijna vakantie,
lekker uitrusten enzo.
Tenminste dat is wel de bedoeling.
Ware het niet dat dochterlief heeft bedacht dat zij zich niet wil vervelen.
Wat dus betekent dat ze zo'n beetje voor elke dag een activiteit heeft bedacht.
Jawel,
van 10 uur in de morgen af.
Dat wordt dus niet lekker hangen en pyamadagen en uitslapen.
Nee joh,
vroeg uit de veren en gaan met die banaan.
PFFFFFF
Ik heb hier he-le-maal geen zin in.
Ik wil lekker slenteren in het bos en veeeeel slapen en relaxen.
Ofzo....
Een beetje consuminderen op mijn verplichtingen.
Het is per slot van rekening vakantie toch?
Daarna wordt het alweer druk genoeg.
Dusssssssss
we houden het rustig.


~


Geen opmerkingen:

Een reactie posten