zaterdag 2 februari 2013

Zwijmelen op zaterdag



11 jaar oud en al jaren bezig met het indiaanse volk. Had er al van alles over gelezen, vond het een machtig volk, zo spiritueel. Hoewel ik dat woord helemaal niet kon toen. Hun leefwijze, hun verhalen, hun geneeskunst, alles vond ik geweldig interessant. En toen kwam Centenial, wat zó'n grote in druk maakte op me. Ik zat aan de buis gekleeft elke zaterdag avond na het douchen. Op ons buik op de grond lagen broertje en ik dan te kijken......
Het was de tijd van Abba's Chiquitita  en het jaar van het kind......



8 opmerkingen:

  1. ABBA, wat leuk, hebben we toch nog niet gehad. of wel?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij waren ook verslingerd aan Centennial. Geweldig! Dank voor je invulling. Ook ABBA is super. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik was toen 15 en vond het ook geweldig, evenals Abba waar ik muziek van grijs draaide....

    Prachtig de combi die je ervan hebt gemaakt!

    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja Abba nog steeds hoor ik ze graag en het filmpje er boven indrukwekkend, ik heb het alleen niet helemaal af gekeken .

    Fijn weekend, groetjes Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh ja mooi beide,heb je wel eens het boek gelezen van Anne lee Waldo met de titel Sacajawea.Als je van de geschiedenis van de Indianen houd is het een aanrader.Wel een dikke want het bevat bijna 900 bladzijdes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O, ja Abba... Ik was 10 en ik kreeg een cassetterecorder. Moest hem wel samen delen met mijn zus :-)
    Met een bandje van Abba erbij :-)
    Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb alleen de muziek geluisterd.Genieten nog altijd ,ze hadden zoveel mooie nummers
    Liefs Eisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook ik ben mijn hele leven al gefacineerd door indianen en hun spiritualiteit.
    Maar deze serie kon ik me niet herinneren, toen zag ik weinig tv omdat ik in de verzorging erg veel avonddiensten draaide.
    En ABBA .......... ja, dat ze nog steeds overal gedraaid worden zegt genoeg en die mening deel ik.

    BeantwoordenVerwijderen