vrijdag 14 december 2012

Ik voel een projectje opkomen

Nou ja, projectje....zeg maar gerust een flink project.
Bibje gaat kasten ruimen.
Na het geweldige resultaat van de opruimactie i.v.m. kerst (en het genieten van de ruimte die er nu ineens weer is) ga ik door met het opruimen.
Eigenlijk heb ik een hoger doel hiermee,
ruimte maken voor iets nieuws,
nee geen ruimte om weer vol te stoppen , maar ruimte om juist leeg te laten.
Ruimte in de ruimste zin van het woord.
Alles wat overbodig is loslaten.
Laat ik het weer simpel maken, laat ik het oude weer eens wegdoen, dat wat me hindert en wat ruimte in beslag neemt. Wat onrust brengt (want ik moet het ooit nog eens sorteren en opruimen en al die emoties die eraan kleven) Oude frutsel, knutsels, plaatjes en ander  "je weet maar nooit waar het goed voor is" spul. Dat wat in de kast ligt maar ook zeker er bovenop. Ik kan namelijk heel goed stapeltjes maken ;)
Die stapeltjes gaan de komende week al verdwijnen.
Daarom dus.....ik zal niet meteen beloven dat ik iedere dag een kast aanpak, want ik weet niet of ik me aan die belofte kan houden. Maar dat ik ga opruimen staat vast. Ik zal er zelfs een pagina aan gaan wijden op deze blog!! Jaja, dan moet ik wel, snapt u? Een beetje een stok achter de deur. Wie weet wordt deze rommelkont toch nog de perfecte huisvrouw :) (proest)

peejes: ik heb voor vandaag al wel weer een stempeltje gemaakt!


1 opmerking:

  1. Oh goed hé. ik weet het zeker. Je zult er geen spijt van hebben! En als je het volhoudt om elke dag een kastje (of al is het maar een gedeelte ) te doen zul je zien dat dat niet alleen ruimte in je huis geeft maar ook heel veel ruimte in je hoofd. Geniet ervan!!

    BeantwoordenVerwijderen