maandag 31 december 2012

Eindelijk



Jaaaaaaaa EINDELIJK is het dan zover,
de laatste dag van 2012.
Poeh wat ben ik blij dat die is aangebroken.
Lang verwacht, en vooral smachtend naar uitgekeken. Komende nacht om 00:00 is het zover.
A new day is dawning. En wat voor één!

Wat me allemaal te wachten staat in 2013 weet ik niet, maar dat het beter gaat worden dan in 2012 moet haast wel. Dus gaan we vannacht vol overtuiging joelend en knallend(balonnen hier in huize Bib) het nieuwe jaar in. Ik denk dat ik ook maar bubbels ga maken. Om helemaal in stijl te zijn.
Dit is nml wel een feestje waard.
Het oude jaar knallen we weg, en voor het nieuwe jaar laten we een wensballon op. Met een kaartje.
Wat ik wens?
Heel veel liefde, nog meer dan we afgelopen jaar met elkaar gedeeld hebben. Maar vooral ook vreugde en geluk en voorspoed en een nieuw begin. Heel veel zegen hoop ik op mijn pad tegen te komen. En een hulpverlening die op gepaste afstand het privé van ons gezin respecteren!!!!!

Kom maar op nieuw jaar,ik lust je rauw!

Voor ieder die nu meeleest, ik wens u alle een heeeeeel gelukkig en enorm gezegend 2013!
Tot volgend jaar :)

1 opmerking: