zaterdag 1 december 2012

muziekje op de achtergrond

December is begonnen met regen en wind....heerlijk als je binnen mag blijven, maar niet zoals ik vandaag, naar buiten moet. Ik ben die tochtjes naar de manege door weer en wind eventjes helemaal zat. Weer nat geregend worden en weer weggeblazen. He-le-maal geen zin in vadaag. Ik wil knus op de bank, lekker hangen en een beetje tv kijken, theetje sippen en een dekentje over me heen. cocoonen zogezegd. De hele week was al druk, en ineens voorbij en nu moet ik alweer weg. Is het eindelijk weekend :(

U leest het al, moi is een beetje "grumpy". Beetje bah, beetje dipje, beetje moe, beetje sip. En het weer werkt echt niet mee vandaag. Tis zo somber en koud en nat.
ZUCHT
Ik heb zin in zomer, warme dagen en op vakantie gaan. Met een muziekje op de achtergrond enzo. U weet wel, zoals in de film. Dat zie ik nu even helemaal zitten, dus heb ik nu op de achtergrond Eros Ramazotti opstaan.
"Dat is nou echt muziek van jou"zegt dochter net een beetje misprijzend.
Zij houdt vast niet van vakanties in Italiƫ met muziekjes op de achtergrond, in iedergeval snapt ze er niks van dat ik dit nu alweer wil horen. Dit is oudemensen muziek, dat is wel duidelijk. En dat ik hieraan nog jeugdige herinneringen heb zal haar een worst wezen. pffff doe effe normaal mam....nee dat zegt ze niet hoor, daar is ze veel te lief voor, maar ik hoor het haar denken.
Ik zal dan ook maar niet vertellen dat ik zo verlang naar vakanties met muziekjes op de achtergrond, ze zou me vierkant uitlachen......hahahaha ja, zou ik ook doen ja.
goed, we gaan ons een weg banen tussen de druppels en windvlagen door, op naar de manege!
✿´´¯`•.¸⁀°♡ ♥ .¸¸.•´¯`•♥•´¯`•.¸¸.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten