woensdag 27 juli 2016

Lieve lezers..

Lieve lezers, ik kijk soms nog wel eens op mijn moeders blog en zie dat er nog steeds mensen zijn die dagelijks naar haar blog lezen. Ik ben vandaag zelf een blog gestart, ter ere van mijn moeder. Op deze blog hou ik jullie op de hoogte van mijn leven als de i in bibje, een half jaar na haar overlijden. Als jullie geïnteresseerd zijn, neem dan vooral een kijkje. Ik wil in geen geval, mijn moeder proberen te vervangen, of iets dergelijks, Ik wil gewoon de traditie voortzetten, aangezien mijn moeder mij tot het bloggen heeft aangezet. De link naar mijn blog is: http://indiaannabartelings.blogspot.nl/
Op deze blog hetzelfde muziekje als op mijn blog, "someone like you" van Adele, omdat we dat graag samen zongen. Fijne woensdag! Groetjes India.


8 opmerkingen:

  1. Dit doet me zo deugd! Je moeder is nog vaak in mijn gedachten.
    Mag ik contact met je opnemen als ik een werk van je moeder zou willen kopen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve India,

    Ook ik kijk en lees nog regelmatig omdat ik de liefde van je moeder voor jullie zo bewonder.

    Mooi plan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn om iets van je te horen. Afgelopen week moest ik nog aan je moeder denken. Dat het zo vreemd is dat ik haar niet werkelijk gekend heb en toch ook weer wel. Ik vind het nog steeds een leegte, hoe erg moet het voor jou en je broer wel niet zijn.
    Je blog ga ik zeker lezen!
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Awesome blog, i always enjoy & read the post you are sharing!
    Thank for your very good article...!
    ผลบอล

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo,

    U bent op zoek naar een goed aanbod om uw bedrijf te verjongen of bent op zoek naar een lening om uw huis te bemachtigen. We kunnen u deze lening verstrekken voor al uw verzoeken, neem contact met mij op per e-mail:
    E-mail: Rolandgadner@outlook.de
    Bestandsnummer: +33784505888

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Herbal Cure getuigenis.
    Ik wil gewoon het goede werk van dokter Nelson Salim Herbs waarderen, dat volledig helpt om mijn bloedsuikerspiegel volledig te verlagen en ook helpt bij het normaliseren van mijn hoge bloeddruk. Ik werd doorverwezen naar Dr. Nelson op een radiostation en zijn informatie werd gedeeld met het publiek. Ik kocht zijn kruidenmedicijn die ik via de DHL-service op mijn adres ontving en met zijn instructies gebruikte ik het kruidenmedicijn 21 dagen met positieve resultaten. Ik raad dr. Nelson Salim aan iedereen aan die een dringende behandeling nodig heeft voor hepatitis, spieraandoening, herpesvirus, erectieproblemen, prostaatkanker, onvruchtbaarheid, laag aantal zaadcellen, de ziekte van Lyme, enz. Zijn e-mail; drnelsonsalim10@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben Klydia veronika uit Belgum, ik heb een lening van 9.000 euro aangevraagd en deze werd goedgekeurd met MICHEAL JOSE FINANCE HOME na 3 dagen na mijn aanvraag, iedereen die op zoek is naar een legitieme lening, ik zou u naar dit bedrijf willen verwijzen, is in actie dankbaar voor de hulp die ze me gaven. U kunt voor meer informatie contact met hem opnemen via:infomichealfinanceltd@gmail.com of WhatsApp:+14699724809

    BeantwoordenVerwijderen