donderdag 28 januari 2016

Een treurige mededeling

Beste lezers van mijn moeders blog, ik zit echt al de hele tijd te piekeren over de manier waarop ik dit nieuws moet brengen. En eerlijk? Ik heb nu nog steeds geen idee hoe, maar ik vindt dat jullie het recht hebben om dit te weten. Mijn moeder (Bianca Schreur, beter bekent als bibje) is afgelopen dinsdag 26 januari 2016 overleden. Ik zelf kan het nog steeds niet bevatten eigenlijk.. Morgen om half 2 is de uitvaart in Olea Hof Den Helder. Ik vindt dat de mensen die mijn moeder gekend hebben het recht hebben om afscheid van haar te mogen nemen. Als je niet naar de ceremonie wilt komen dan ligt ze vandaag nog opgebaard van 09.00 tot 17.00 in Olea Hof Den Helder. Wij hebben er voor gekozen om haar te cremeren, omdat ze dat altijd wilde en dan uitgezaaid te worden. Zodat ze over de hele wereld kan vliegen. Het was altijd haar droom om verre reizen te maken. Mijn moeder was een sterke en moedige vrouw, en ik weet zeker dat er veel mensen zijn die haar zullen missen.. Ze is de beste moeder die ik me ooit kon wensen en ik zou haar voor geen goud willen ruilen..  Geen liedje deze keer, omdat ik gewoon echt geen idee heb welk liedje ik voor haar zou moeten uitkiezen. Als je iets wilt zeggen op de ceremonie neem dan vooral contact met mij op: india1991@live.nl



38 opmerkingen:

  1. Och, wat vreselijk nieuws! Mijn condoleances.
    Ik las mee op je moeders blog en reageerde af en toe, de laatste tijd niet zo vaak meer.
    We hadden ooit eens een 'gesprek' over of kinderen wel mogen huilen. Dat volwassenen dat liever niet willen, een huilend kind.
    Nu heb ik tranen om je moeder.

    Veel sterkte de komende tijd.

    Warme groet,
    Anita Willems
    Anita's Dagboek

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel veel sterkte gewenst met het verlies van jullie moeder. Ik kende haar al vanaf dat we 13 jaar waren... de tijd van Adam and the Ants...en alle jeugddromen.... Daarna zijn we elkaar een tijdje uit het oog verloren... en via facebook weer contact... Echt heel treurig nieuws en ik had gehoopt dat haar wat meer tijd was gegeven... Ik kan helaas niet bij de uitvaart zijn (ik heb avonddienst)... maar ik zal aan jullie denken!! Groetjes, Monique Neervoort

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve India en Bas,Wat een onverwachte grote tragiek, heel veel sterkte. Onvoorbereid dit. liefs van margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vreselijk nieuws. Ik ben geschokt. Wat is het onvoorstelbaar dat ze maandag nog reageerde op dit blog, nadat ze 2 dagen in bed had gelegen.
    Heel dapper dat je dit bericht plaatst. Ik wens jullie heel veel sterkte met dit grote verlies.
    Mijn gedachten zijn bij jullie, India en Bas.
    We zullen haar missen.
    Liefs,
    Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Och och wat afschuwelijk !!!

    Niet het juiste woord in deze context misschien maar ik vind het fijn dat jij dit aan ons laat weten!

    Gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst met het plaatsen van dit verlies. Straks kan ze inderdaad die verre reizen maken!

    lieve groeten. Ik zal haar zeker missen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oempf, dat komt binnen! Wat een schrik en een verdriet! Veel liefs en sterkte voor jullie, ik mis haar zeker!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat een vreselijk bericht!
    Dit is een klap in het gezicht van mij en ik weet zeker ook van veel medebloggers.
    Maar heel mooi zoals je het ons hebt laten weten India..
    Wat een verdriet voor jou en je broer Bas.
    Gecondoleerd!
    Ik zal haar zeker missen!
    Hoe moeilijk ze het ook had, toch vond ik haar een sterke vrouw, die ondanks alle tegenslagen steeds haar schouders er weer onder probeerde te zetten. En er vooral voor jullie wilde zijn!
    Heel veel sterkte en steun aan elkaar met het verlies van jullie mama!

    Liefs,
    Trees van der Vliet
    Iris Papilio

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mijn condoleances,wat vreselijk en nog zo jong.Het zat al een tijd zo tegen met haar gezondheid.

    Sterkte met dit grote verlies India en Bas

    Veel liefs,Dieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit is echt verschrikkelijk nieuws. Morgen sterkte bij de uitvaart India, en natuurlijk ook je broer Bas. Je moeder en ik hebben heel wat discussies gevoerd over zaken des levens en nu is Bianca er niet meer. Ik kan het nog steeds niet bevatten.
    Nogmaals sterkte morgen en de komende tijd,
    ook namens mijn vrouw Mara.
    Liefs en groetjes Albert

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik wens jullie heel veel sterkte toe. Ze zal ook nu over jullie blijven waken. Hier brand een kaarsje voor jullie allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een groot verlies en groot verdriet. Heel veel sterkte gewenst voor jullie beiden. Dank je dat je dit bericht hebt geplaatst.
    Lieve groet, Cathy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat vreselijk zeg, gecondoleerd met dit verlies en veel sterkte

    BeantwoordenVerwijderen
  13. O, wat erg. Ze was nog zo jong. Gecondoleerd met jullie verlies en veel sterkte de komende tijd. Ik denk aan jullie.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een verschrikkelijk bericht. Zo geschrokken...... Gecondoleerd en heel veel sterkte met dit enorme verlies. Een verlies voor velen. Lief dat je een berichtje plaatst.
    Lieve India en Bas, heel veel sterkte voor de komende tijd.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gecondoleerd met jullie verlies en heel veel sterkte voor jullie beiden. Mira

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lieve India (en Bas natuurlijk!),
    Al vanaf de dag des onheils leef ik ontzettend met jullie mee. Wat is dit treurig en oneerlijk! Ik heb jullie moeder leren kennen als een vechter die erg zachtaardig is. Wat een groot verlies! Ik wens jullie alle kracht toe de komende tijd. Tot morgen!
    PS: India, als je ooit eens hulp nodig hebt of wil praten... ik ben er voor je!
    Miranda xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. India en Bas gecondoleerd met dit niet te bevatten ongelofelijk verdrietige bericht dat jullie moeder is overleden. Ik zal haar blijven herinneren als een hele sterke, dappere vrouw en vooral hele lieve moeder. Ik hoop dat jullie ook heel veel mooie herinneringen houden om te koesteren. Heel veel sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Marietje Bron.
    Nu zit ik met kippenvel overal, wat vreselijk. Gecondoleerd India en Bas. Heel veel sterkte nu en in de komende tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. O, mijn hemel... ik weet niet wat ik zeggen moet. Wat moedig dat je dit bericht achterlaat op je moeders blog. Ik ben hier zo van geschrokken. En ik vind het vooral zo erg voor jullie... Zo plotseling...
    De woorden 'Liefste Mama' in het stukje 'over mij' hier op het blog... zijn die van jou of van haar?
    Ik kwam altijd graag even bij je moeder lezen, en qua muziekkeuze deelden we vaak dezelfde smaak. Op die manier zal ook ik haar missen. Ik wens jullie heel veel liefde toe voor de komende tijd van heel veel lieve mensen om jullie heen...

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een vreselijk bericht ,ik ben er stil van en weet niet goed wat te schrijven .Heel veel sterkte wens ik jou en je broer
    Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  21. als eerste gecondoleerd, ik vind dit vreselijk voor jullie. Jullie zijn nog zo jong en nu al je moeder te verliezen , ik vind het oneerlijk. Dat ze zich lichamelijk niet goed voelde bleek al uit haar blogjes maar toch had ik dit niet verwacht. Ik wens jullie heel veel sterkte toe en spreek de hoop uit dat jullie hulp krijen in deze moeilijke tijd

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik sluit me hier bij aan. Wat een schrik! Veel sterkte met dit verlies!

      Verwijderen
  22. Djiezus…. Gecondoleerd met het verlies van jullie moeder. Ik weet gewoon niet wat te zeggen.
    Veel sterkte klinkt zwak wanneer je zo jong je moeder moet missen…
    Toch zeg ik het… Sterkte...

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ach. Gecondoleerd met jullie verlies.
    Veel sterkte in deze week en in de tijd die komen gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gecondoleerd met jullie grote verlies. Dit is niet te bevatten. Heel veel sterkte vandaag en de komende tijd.
    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Lieve Bas en India, heel veel sterkte met het verlies van jullie moeder. Ik las met heel veel plezier haar blogs, ik vind haar een bijzonder mens. Een leeuwin, zoals ze voor jullie vocht. Krachtig, sterk, maar ook kwetsbaar en zacht. Ik hoop dat jullie goed afscheid hebben kunnen nemen en ik wens jullie ongelooflijk veel sterkte toe. Veel liefs, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gecondoleerd met het overlijden van jullie moeder.
    Echt vreselijk. Ik kan het nauwelijks geloven...ik lees al zo lang bij haar.
    Wat moet dit een ontzettend harde klap zijn voor jullie. Heel dapper om het op haar blog te zetten. Het klinkt raar, maar ik ben toch "blij" het te weten.
    Ik wens jullie heel veel kracht en sterkte toe. Hopelijk hebben jullie iemand die zich over jullie ontfermt en het beste met jullie voorheeft.
    Liefs Kakel

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik kende jullie moeder alleen van ZOZ, Zwijmelen Op Zaterdag. Het is nu zaterdag, en we zullen haar bijdragen hier nu missen, die ze ook wel vaak afleidde uit jullie muzikale interesses.
    Het is voor jullie en enorme dreun, en ik hoop dat jullie ergens steun vinden voor dat verlies.
    Sterkte...

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat moedig dat jullie dan toch nog ook hier melden dat je moeder is overleden!
    Las al langer dat het niet goed ging met haar gezondheid, maar dit komt als een schok. En ik hou mijn hart vast voor jullie, haar liefste bezit.
    Sterkte dekt de lading niet. Wens jullie vooral veel zachtheid en liefde de komende tijd.
    Jullie moeder was een mooi mens en haar liefde voor jullie konden wij in elk blogje lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Innige deelneming bij het overlijden van jullie mama. Veel sterkte....liesbet

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Mijn hart huilt! Bianca lieve sterke moedige moeder. Ik kende jou van de groep odb, recht door zee, wijze, heldere en behulpzame woorden die mij en weet zeker anderen hebben geholpen in hun eigen strijd. India en Bas heel veel sterkte met het verlies van jullie moeder.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. India en Bas heel veel sterkte met dit niet te bevatten verdriet.
    Lieve groetjes, Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Gecondoleerd met het overlijden van jullie moeder.
    Veel sterkte gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Lieve India en Bas, mochten jullie deze reacties nog lezen... ik denk dat het fijn is voor jullie om te lezen dat je moeder gemist wordt in de 'Zaterdagse Zwijmelclub' van blogster Marja.
    Er hebben veel mensen met een stukje muziek aan je moeder gedacht en mooie woorden over haar geschreven.
    Misschien dat het jullie een heel klein beetje troost.
    Dit is de link. http://rammelaars2.blogspot.nl/2016/01/zwijmelen-op-zaterdag-168.html
    Nogmaals heel veel sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Gecondoleerd. Net vanavond dit blog ontdekt en een comment achtergelaten. Ik reageerde op een blogpost die betrekking heeft op de opleiding die ik ook heb gedaan: Hogelschool Holland, lerarenopleiding Geschiedenis. Ik heb niet in hetzelfde jaar gezeten - maar dit bericht is natuurlijk wel confronterend. Sterkte en alle goeds!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Het is alweer ruim een jaar geleden dat jullie moeder overleden is. Ik denk nog regelmatig aan haar en mis nog steeds haar blogs.
    Sterkte en liefs ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Thank you for the good and very helpful information. It is very interesting. I love all the things you share and see your beautiful creation. Thank you for sharing with everyone.
    ภัยธรรมชาติ

    BeantwoordenVerwijderen