dinsdag 9 juni 2009

avondvierdaagse

http://94.100.114.203/608000001-608050000/608019701-608019800/608019798_5_QyK8.jpeg
Het is weer zover,
ze is alweer twee keer geweest en de voeten doen best wel zeer.
Eigenwijs als ze is wil ze haar sportschoenen niet dragen,want die zijn niet mooi meer!(lees kapot op de neus na een aantal potjes knikkeren)Daar kan je natuurlijk niet mee gaan lopen,Dan staat ze voor *** ,die met die korte achternaam weet je wel!
Ze zegt het nog net niet maar ik lees het van haar gezicht en hoor het in haar stem.
Of ik even nieuwe wil kopen graag.Het is nog net geen bevel.
Jaaaaa goeie.
BOOS dus.
Ik koop pas nieuwe sportschoenen als het augustus is,vlak voordat school weer begint.Er is nml geen aardigheid aan met haar op het moment,ze groeit zo hard dat de schoenen die ik nu koop,het nieuwe schooljaar al niet meer kunnen.Er staan nog een paar te wachten,maar die zijn niet echt naar haar zin.
"Dat zijn jongensschoenen ",kreeg ik verwijtend te horen,"die doe ik niet aan!!!!"
Nu zijn het helemaal geen jongens schoenen maar goed,ze doet ze niet aan.
Tja dan niet ,dan heeft ze twee keuzes.....haar zomerschoenen,die eigenlijk niet geschikt zijn voor lange afstanden,en haar boeties,die dat wel zijn,maar die wil ze ook al niet aan.....
Je kunt daar zo moe van worden,ik wel in iedergeval.
Ik heb besloten om maar gewoon oost-indisch-doof te zijn voor haar uitlatingen.
Scheelt me een boel duiten en irritatie,
want als er een door kan zeuren is zij het wel,
eindeloos door zeuren,
met het allerliefste gezichtje,(alsjeblieeeeeeeeeft?????knipper knipper)
ze haalt echt alles uit de kast,zelfs na 100 keer nee.
Vanaf nu hoor ik het gewoon niet meer........


Of ze de finish haalt?
Tuurlijk,op haar sloffen als het moet.
De knip blijft dus dicht.
~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten