donderdag 18 september 2014

Dansende Donderdag :D

van het www geplukt maker onbekend.....
En weer zo'n mooie dag, en waar zit Bibje??????
Nou achter haar tafeltje voor het open raam. Niks niet in het gras tussen de stoere laatste bloemetjes. Niks gekust worden door het heerlijke warme herfstzonnetje. Niks van dat alles.
Maar dat heeft een reden.
Ik ben nml nog even niet klaar hier. Ik moet nog wat klusjes doen. Mijn bed uit het raam gooien, en de was ophangen en de bovenverdieping stofzuigen.
En dat kan ik maar beter nu doen, nu ik ook al geen zin heb, daar niet van, maar nog ongeveer fris ben. Want eigenlijk ben ik bekaf, gesloopt en moe en uitgeput en weet ik veel wat nog meer. Eigenlijk wil ik het liefste in zo'n relaxte hangmat met een hapje en een drankje en rustgevende muziek, of een fijn filmpje ofzoooooooo
maar ja
fat chance
Dus doe ik het zo meteen maar.
En dan ga ik daarna wel in het zonnetje zitten, of wandelen of in de tuin rommelen of misschien ga ik ook wel gewoon even verder in mijn atelier (behang trekken) .
Ik weet het nog even niet.
Ondertussen ben ik al een kleine 2 uur bezig met dit logje, steeds weer afgeleid en even iets anders tussendoor doen. Een taakje in 1 keer afmaken lijkt is tegenwoordig een immense klus geworden. daar had ik in het voor-pc-tijdperk toch veel minder last van hoor. Ik ga aan de slag.
Ik wens eenieder een hele fijne nazomerdag!

Ik had hem als eens geplaatst, maar hij is zo toepasselijk voor deze dagen.
daarom dus :)

Dag dag

6 opmerkingen:

  1. En... heb je nog lekker in het zonnetje gezeten nadien?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jahoor, ik heb nog van de zon genoten, alleen niet zittend :)

      Verwijderen
  2. Ik hoop dat je wel nog van de zon genoten hebt Bibje...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tuurlijk....en ik heb een boel gedaan, ook dat nog. Goed hè? :)

      Verwijderen
  3. Hopelijk heb je nog even in het zonnetje gezeten. Voor je weet is het herfst...
    Liefs Kakel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een beetje, ja. Ik heb vooral veel heen en weer geslenterd in de tuin en in huis...was een heerlijke dag!

    BeantwoordenVerwijderen