maandag 30 december 2013

Echt wel

Lente in aantocht,
dat heb ik met dit nummer.
Het is midden in de winter en ik verlang hevig naar een lente die nieuw, stil, jong, ontluikend, fris en onschuldig is. Zacht, vooral zacht en koesterend. Als een troostende deken om mijn naar geborgenheid hunkerende schouders.
Lente
alles teer en bijna groen......

In plaats daarvan zitten we nu in een winter die maar geen winter wil zijn. Is dat nou niet ironisch? Gevangen tussen net niet echte kou, maar zeker geen heerlijke warmte. En die warmte die wil ik. Die wil ik . Die wil ik!
Het einde van dit jaar,
nieuwe beloftes en voornemens voor volgend jaar.
Ik denk ineens aan de belofte van vorig jaar die beschreven werd in mijn horoscoop.

"Er is een stilheid in de hemel, een blijde verwachting, over wat jij dit jaar tot stand zult brengen."

Ik heb wel wat neergezet hè dit jaar.
Echt wel!
Alleen die trapkast.......die moet ik nog steeds doen ;)



4 opmerkingen:

  1. Wat is die trapkast nou in vergelijk met al dat andere wat je dit jaar 'even' weggezet hebt. Een leeuwin die vocht voor haar welp of bib-de-trapkast-ruimer. Je hebt duidelijk voor je prioriteiten gekozen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. in 2014 wordt ik Bib-de-trapkast-ruimer ;)
      en nog veel meer!!!!!

      Verwijderen
  2. Je hebt nogal wat te verstouwen gehad en rechtgezet dat die trapkast het je wel zal vergeven... tijd zat nu in 2014! Een prachtig nummer van George Michael!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ach ja die trapkast die komt wel, wat je zegt. ik heb toch maar mooi even een flinke statement gemaakt in 2013!

      Verwijderen