zaterdag 21 december 2013

Zwijmelen op Zaterdag

Feestelijk wakker worden,
feestelijk ontbijten,
feestelijk dochter uitzwaaien.
Dansend, zwingend en zingend de vloer zwifferen en de tafel leegruimen en de dagvaardingen in duizenden stukjes scheuren!!!!! Bedenken wat voor lekkers ik halen zal, en of ik slingers op zal hangen.
Ik kies voor niet,
morgen ga ik de kerstboom optuigen.
De kerstboom, voor het eerst in 3 jaar zonder dat zware gevoel.
Man wat zijn wij nog steeds heel erg blij!!!!!
Ik twijfel nog tussen vergeven of aan het kruis nagelen......
Voor nu vergeef ik nog even, vreeeeeduh op aaaaaarde, vreheduh op aaaaarde
Met Pasen kijk ik wel weer verder ;)

Fijn weekend allemaal!!!!


11 opmerkingen:

  1. Ik kan me goed voorstellen dat je wilt vieren, vieren, vieren. Maar deze muziek is voor mij te druk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het vieren is altijd oke...zeker als je er bewust voor kiest! En ja wat mij betreft MOET je ook vieren want er is genoeg aan ellende op elk vlak.

    Vergeven of aan het kruis nagelen.... probeer het eerste te doen, puur en alleen voor jezelf. Het betekent immers niet dat je het gedrag van die ander goedkeurt maar wel dat jij besluit je er niet langer negatief door te laten belasten. Laat die vrede lekker jouw hart vullen en geniet er dan van!

    Wat je muziekkeuze betreft moet ik het dan helaas voor jou eens zijn met Greet, het is verre van mijn smaak, al geeft dat natuurlijk helemaal niks want zoveel mensen zoveel smaken/wensen.

    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. U2 altijd lekker en moet wel bekennen dat ik deze nog niet kon, heerlijk vier maar lekker door eindelijk vieren !
    Fijne aanlooptijd naar de feestdagen liefs Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk om je zo uitgelaten te voelen. Geniet van de feestdagen en van jullie overwinning.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. GEFELICITEERD
    wat moet dit een onbeschrijfelijk geluksgevoel geven.
    Dans, zing, spring en doe lekker gek ;-)
    Geniet van die kerstboom, de mooie dagen en met elkaar.
    Alle goeds voor 2014! Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lach, dans, en geniet maar fijn.
    Groetjes, Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Laat al die lampjes stralen in je boom, want ze weerspiegelen het feestje wat jij, je zoon en dochter te vieren hebben. Geweldig trouwens dat je dit nummer kiest, zijn al sinds ik puub was mijn helden en dit nummer past zo goed nu :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik hoop dat je een feestelijke dag hebt gehad! Dit nummer ken ik gek genoeg niet. Heb even gegoogeld, en zag dat het nooit op een album is verschenen in de vroege periode. Vandaar misschien?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heerlijk voor je. En nu genieten!
    Ik wens je hele fijne dagen en een gezond 2014.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ontzettend fijn, geduld hebben helpt dus toch wel eens!
    Ga lekker genieten van dit stukje vrijheid en natuurlijk wens ik je ontzettend fijne Kerstdagen toe!
    Dit nummer is niet mijn smaak... maar dat mag!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit nummer past inderdaad bij uitgelaten zijn, dansen en blij zijn. :-)

    BeantwoordenVerwijderen