dinsdag 24 december 2013

nog 1 nachtje slapen

Wat een storm hè vannacht.
Ik kon er niet van slapen, zo ging het tekeer hier. En de brandweer die af en aan reed. Woelig nachtje dus. Er kwam geen einde aan de wind en de sirenes. Vervolgens kraakte er iets in mijn kaakgewricht wat zo'n herrie maakte dat ik meteen klaarwakker was.
Toen ben ik er maar uit gegaan.

Dag voor kerstmis.
Rare dag, Zoon gesproken via de videochat (hij mistte ons) door de regen naar de stad gelopen, Dochter's verlanglijst gehaald en mijn inkopen gedaan en toen weer door de regen naar huis. Donker inmiddels.
Thuis wachtte vriendin van dochter op de modeshow en andersom, oftewel, beide hadden kerstinkopen gedaan die ze aan elkaar showden :)
Ja en nu is het avond, bijna nacht....
Dochter kletst nog wat met vriendinnen via de whatsapp, ik hang hier in de kussens en Michael Buble staat op het tv scherm te kwelen.
Heb ik nu een kerstgevoel?
Nah
Ik ben een beetje verdwaald,
dobber wat op de zee van kerstverleden en kersttoekomst. Zie kerstheden niet zo heel scherp. Ben dit jaar niet zo goed in kerst organiseren. In mijn hoofd zijn de draadjes nog niet helemaal verbonden op de plek waar ze een jaar geleden losgerukt werden.
Dus doen we rustig aan, slapen we veel uit en koken we een eenvoudige dis(waarvan de juliennesoep al klaar is)
Het is rustig zonder Zoon,
het is rustig zo,
het is wel goed.
Fijne kerstdagen!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten