zaterdag 28 december 2013

Op de valreep Zwijmelen op Zaterdag

Jee ik was het toch bijna vergeten. De dagen zijn zo niet normaal en zo warrig. We zijn zo in de war met wat dag voor het überhaupt is, dat ik het zwijmelen glad vergeten was. Totdat ik net ineens er aan dacht.
Maar war voor liedje moet ik nu uitkiezen?
Ik heb echt geen flauw idee.
Kerst is over, foetsie, voorbij en nieuwjaar moet nog komen.
We zijn moe, boos, kribbig, uit ons doen en, nou ja én dus.....
Kerst was de eerste dag heel rustig, en de tweede druk en wild en lang en flink vermoeiend. Moest er een dag van bijkomen. Zoon dus ook, want die kwam gelijk mee naar huis.
En zo een overgang na zoveel onrust was dus niet fijn, gaf spanning, boosheid, gedoe. Plus dat we nu pas de ontlading beginnen te krijgen van al die maanden superstress.
Er staat ons dus nog wel het een en ander te wachten.

Rare is dat het riool nu ook ineens weer stuipen heeft gekregen. Het was al eerder in de dit huis. Dat het zo ontzettend stonk en dat de afvoer gemaakt moest worden. Ik vrees dat dat nu ook weer zo is, want na elke wasmachine beurt stinkt het als een bunzing...echt om misselijk van te worden. Maandag meteen maar bellen, want dit is niet uit te houden.
Alle drek komt bovendrijven lijkt wel.......ZUCHT.
Symbolisch gezien ook wel weer iets om over na te denken.

Nou goed, ik ga nu snel op zoek naar een liedje,
wens ik u allen een goede nacht en een fijne zondag!!!
Dag.


9 opmerkingen:

  1. Jakkes. Ik hoop dat jullie snel een oplossing vinden voor die stank.
    Ik wens je alvast een fijne jaarwisseling en een mooi, gezond 2014.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vervelend, nu weer die stank. Soms houdt het nooit op.
    Desondanks nog een fijne zondag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Monsters and men.............werkelijk nooit van gehoord.

    wasmachine stank........vraagje vloeibaar wasmiddel gebruikt?en lage temperatuur gewassen?

    tip; wasmachine reiniger kopen(kost een paar euro),helemaal erin kieperen en leeg wassen op 90 graden.Oh en het filter schoonmaken.

    Je kunt ook soda gebruiken,het hoeft niet gelijk het riool te zijn.

    vloeibaar wasmiddel is vaak de boosdoener,ik gebruik gewoon weer poeder en nooit meer last gehad.

    groetjes Dieneke.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Neeik had ook nooit van zegehoord maar wasop zoek gegaan via een trefwoord en toen kwam ik dit tegen. En ik vond het bijzonder leuk dussss

      Ik gebruikidd vloeibaar wasmiddel, van ecover. Maar ik was zeeeer regelmatig op 90 graden en juist dan stinkt het zo vreselijk. Ik heb het filter gecontroleerd en die was schoon(maar meteen een waterbalet in de douche :(
      Toen ben ik maar overal in de doucheafvoeren soda gaan doen, ook in de wasmachien. het stinkt nog wel maar niet zo heel erg meer dus ik ga het nog maar een keer doen
      dank voor de tip!
      gr

      Verwijderen
  4. En ja na al die stress komt de ontlading .Geef het tijd hoe moeilijk het soms ook is.Ik hoop dat jullie een goed en vooral rustig 2014 zullen krijgen .
    Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou dat hoop ik ook Elisabeth,
      we gaan voor een goed 2014!

      Verwijderen
  5. Nog nooit gehoord dit nummer...
    Sterkte met de onrust en met de stank, hoop dat het snel over is.
    En... een rustige jaarwisseling gewenst! En een heel goed 2014, laat 2013 maar snel achter je!

    BeantwoordenVerwijderen