vrijdag 20 december 2013

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Ik loop wat verdwaasd rond, ben wat in de war en toch en toch en toch zo vreselijk blij!!!!!
Wij gaan een geweldige kerst hebben.
We hebben al gejuicht, ik en dochter (op straat, want ik zat op de fiets toen de advocaat belde en ik even stopte om op te nemen) gelachen, geschreeuwd en iedereen op de hoogte gebracht op de facebook.
Zoon gebeld, die lichtelijk in de war reageerde met een: "En wat betekent dit nu eigenlijk mam?" Nog niet helemaal geloven dat het echt was.
Vader die super blij was en de orthopedagoge die in mijn oren juichte toen ik haar opbelde.
En nu zit ik hier.
Ik wil dansen, springen, rennen, iedereen die ik tegen kom kussen en knuffelen, ik ben zooooo blij!
2 Jaar van ons leven.
2 jaar heel hard vechten, angst en beven meegemaakt.
2 jaar ongeloof en minachting en misprijzen en stalking over ons heen gekregen.
Maar nu zijn we vrij!

Dankjewel mevrouw de rechter
Dankjewel meneer de gezinsvoogd
Dankjewel Orthopedagoge
Dankjewel meneer de advocaat.
Wij houden van jullie!


9 opmerkingen:

  1. de tranen springen me in de ogen. wat ben ik blij voor jullie, en war verdien je dit! GENIET! wat een fijne dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk voor jullie. Eindelijk rechtvaardigheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Niet meer gereageerd, maar heb je wel gevolgd.
    FIJN!!! (en wat een moment voor dit bericht - met een gerust hart de kerst in)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet precies weet wat er allemaal aan de hand was/is.Wel dat er veel gaande was in jullie leven .Maar het is goed nu ,jullie kunnen eindelijk ademhalen en weten dat het goed is .Geniet zing spring en doe lekker alles wat goed voelt voor jullie!!!.Geniet ervan samen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hahaha Super, laat je feestje maar lekker lang duren!!! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldig nieuws om de feestdagen mee door te brengen. Laat de kurken maar extra hard knallen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat fijn , wens je een heerlijke kerst !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een timing!!! En wat een geweldig nieuws!! Dat gaan hele fijne Kerstdagen voor jullie worden! Hoera!

    BeantwoordenVerwijderen