maandag 16 december 2013

Omgevallen

Laatste weekje voor de vakantie en ik ben omgevallen.
Hang hier wat in de rondte, kan mijn rust niet vinden, hoest, proest, snuif en snotter. Het zat er al eeuwen aan te komen natuurlijk. Met al die spanning en onrust en zwaarden van Damocles die boven ons hoofd hangen. En het komt ook nog eens heel erg niet uit deze week. Ik had beter een weekje later, als de rechtszaak al geweest is, als Zoon al bij vader logeerde, als school al voorbij is......

Nou ja,
ik ga gewoon de hele dag al hoestend en proestend en snotterend,  zwijmelen met oude liedjes en oude films. Ja.....dat ga ik doen :)
Dan word ik vast heel snel beter!


2 opmerkingen:

  1. Ach, gossie. Ja het is niet vreemd, maar altijd ontijdig. Zorg goed voor jezelf!! Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. merci.
      zal ik doen hoor, dat goed voor mezelf zorgen :)

      Verwijderen