zondag 15 december 2013

Sorry

Ik heb een rel veroorzaakt op de blog.
Nooit gedacht dat ik met een grapje iemand zo kon kwetsen.
Al helemaal niet , omdat het eigenlijk heel onschuldig was.
Ik kan natuurlijk boos en gekwetst terug doen , omdat ik zo'n sneer kreeg in haar blogje en met naam en toenaam even te kijk gezet werd. Of ik kan opmerkingen maken als, "stel je niet zo aan". Of het goed praten, dat ik er ook niks aan kan doen dat zij het zo opvat.
Maar het feit is gewoon dat er aan de andere kant van dit scherm iemand in tranen is geweest en haar bijdrage heeft verwijderd. Om nooit meer te willen zwijmelen.
Daarom Elisabeth,
nogmaals mijn excuses.
Mijn reactie was niet om de draak met jouw keuze te steken,
ook niet om je te kwetsen!
En al helemaal niet om je uit te lachen.
Dat je dat weet!






5 opmerkingen:

  1. Oef..... Lastige dingen, dit. Mooi stukje is dit, groots geschreven! Want een echte sorry, daar is lef voor nodig. Fijne zondag. x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bibje trek het je niet aan, je hebt al meer dan genoeg aan jezelf en zoon momenteel en iedere bloglezer op jouw blog zou daar eerst maar eens aan moeten denken!!

    Als iemand iets leest en anders opvat dan jij bedoeld hebt (dat is nou eenmaal zo met beeldschermteksten) en niet naar jou toe communiceert hoe het bedoeld werd maar op haar eigen blog hierop door gaat, dan is dat aan diegene moet je maar denken.

    Van Dik Hout zou zeggen: laat het gaan, laat het vallen, laat het los!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je hebt gelijk. Met dit logje heb ik het losgelaten :)

      Verwijderen
  3. Geen idee wat je hebt geschreven, maar klasse van je dat je het op deze manier recht probeert te zetten! Ik hoop dat het goed doet voor degene die het betreft!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sorry dat ik niet eerder gereageerd heb hier .Ik heb er eerlijk gezegd niet aan gedacht om te kijken of jij iets geschreven had ,prive dingen hebben me erg bezig gehouden de laatste dagen .Ik had je naam er niet bij mogen zetten dat was niet netjes.Soms moet ik eerst even nadenken wat ik schrijf als ik overstuur ben ,er waren meer vervelende opmerking en het werd me gewoon teveel.Ik hoop dat het voor ons beiden nu afgedaan is .Voor mij in elk geval wel
    Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen