zondag 8 december 2013

In blijde verwachting

Rare dag,
eerst tot 12 uur uitgeslapen, toen tot 3 uur gelummeld en toen als de wiedeweerga wat doen en aankleden en naar de winkel. En toen was de dag alweer donker.
Daarna gekookt, gegeten, tv gekeken, gedroomd en nu net de eerste 6 listings van mijn Dawanda shop ingevoerd. Ze staan nog in de draft. Ik ben nog niet open. Ik moet nog het een en ander echt voorbereiden en als ik open ga wil ik ook een klein feestje met slingers enzo! Zo dat iedereen weet dat mijn webwinkeltje geboren is.
Ja, kijk ik nu op de klok is het al ver na middernacht. Eigenlijk tijd, nodig tijd om te gaan slapen. Mijn benen willen ook dat ik ga liggen en mijn ogen willen ook wel dat ik ga slapen en mijn lijf eigenlijk ook wel.
Waarom ik dan nog hier zit?
Nou ik dacht, ik ga even aankondigen dat ik in blijde verwachting ben ;)
Ik weet nog niet wanneer ik uitgerekend ben, daarvoor moet ik nog wel wat onderzoekjes doen haha Dus nog even geduld, nog even wachten. De geboorte zal zo ongeveer in het vroege voorjaar zijn schat ik. Kan ik nog mooi de kraam(kantoor)kamer inrichten, het geboorte(banner)kaartje ontwerpen, en het kraam(opening)feestje plannen.
Ik heb er zin in!!!!!

welterusten....


2 opmerkingen:

  1. ben benieuwd, in elk geval een positief idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alvast gefeliciteerd, de voorpret is zeker zo leuk! Ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen